عمومی

معرفی انواع ژیلت های زنانه و ویژگی آن ها

معرفی انواع ژیلت های زنانه و ویژگی آن ها - بلاران
  • انواع ژیلت های زنانه و یا همان تیغ های اصلاح که اغلب افراد آن را با نام ژیلت می شناسند و این اصطلاح فقط نام بزرگترین تولید کننده خودتراش در سراسر جهان است، باید دارای مشخصات و ویژگی های خاصی باشد.

    البته امروزه برای زدودن موهای زائد هر نقطه از بدن، تیغ های خاصی طراحی و تولید شده است، که باید با توجه به ویژگی های آن ها خود تراش مورد نیاز خود را خریداری کنید.

    در این مطلب به معرفی برخی از محصولاتی که جزو بهترین ها در نوع خود هستند و اتفاقاً با برند ژیلت وارد بازار شده اند و معرفی ویژگی آن ها خواهیم پرداخت.

    بهتر است قبل از خرید خود تراش، این پست را مطالعه کرده و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید و با خرید مناسب ترین ژیلت، تفاوت را هنگام شیو کردن و پس از آن بر روی پوست خود، احساس کنید.

    معرفی انواع ژیلت های زنانه و ویژگی آن ها - بلاران

    معرفی انواع ژیلت های زنانه

    حال که با ویژگی های یک تیغ خوب آشنا شدید، تعدادی از تیغ هایی که دارای این مزایا و حتی ویژگی های بیش از این هستند  را معرفی خواهیم کرد.

    معرفی بهترین ژیلت برای خانم ها

    برخی از این خود تراش ها مربوط به شرکت ژیلت هستند که در این پست به شما معرفی خواهند شد و برخی دیگر از شرکت های بنام و معتبر دیگری هستند که در پست آینده، آن ها را معرفی خواهیم کرد.

    1) تیغ ژیلت مدل Venus Rozar

    این تیغ که یکی از بهترین ژیلت ها برای اصلاح صورت است، دارای دسته ای ارگونومیک و راحت است که در دست به خوبی حرکت می کند و امکان اصلاحی امن و بی خطر را برای شما فراهم خواهد کرد.

    قسمت جلویی این خودتراش به گونه ای طراحی شده است که مانع از جمع شدن موها بر روی تیغه ها و در بین آن ها خواهد شد و اصلاح صورت را به بهترین شکل ممکن انجام خواهد داد.

    نوارهای لوبریکانت بکار گرفته شده بر روی این ژیلت ها، پوست را نرم کرده بطوری که اصلاح با موفقیت و بدون بریدگی به انجام رسد، تمامی این خصوصیات سبب شده تا این ژیلت یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین انواع ژیلت ها زنانه در بازار و در اختیار شما باشد.

    معرفی انواع ژیلت های زنانه و ویژگی آن ها - بلاران

    2) تیغ ژیلت مدل Venus And Olay

    این تیغ دارای ویژگی های بی نظیری است که آن را به یکی از پرفروش ترین خود تراش های دنیا تبدیل کرده است، قابلیت چرخش و انعطاف پذیری سَری آن سبب شده تا جاهایی مثل پشت زانو و غوزک پا و… را به راحتی بتوان با کمک این ژیلت اصلاح کرد.

    این ژیلت دارای 5 تیغه بسیار نرم و تیز از جنس بسیار مرغوب استیل ضد زنگ است، که اصلاح را به بهترین و آسان ترین نحوی به انجام خواهد رساند.

    3) ژیلت مسافرتی Gillette Venus Snap

    بهترین خود تراش در زمان مسافرت، ژیلتی است که کمترین جا را اشغال کرده و درون ساک ویا کیفی کوچک جای بگیرد، اما کماکان کیفیت خود را حفظ کرده و دارای تیغه های تیز با جنسی مرغوب باشد.

    شرکت ژیلت نمونه ای از تیغ های مینی و مسافرتی خود که یکی از انواع ژیلت های زنانه هستند و دستگیره های کوچکی هم دارند را، وارد بازار کرده است، که البته این ژیلت ها در اندازه و کیفیت تیغه ها، هیچ تفاوتی با ژیلت های معمولی ندارد.

    تیغه اینگونه ژیلت ها به راحتی قابل تعویض است و از این نظر مقرون به صرفه هم هستند، ضمن اینکه با سَری گردی که دارند بر روی تمام نقاط بدن، قابل کنترل می باشند.

    معرفی انواع ژیلت های زنانه و ویژگی آن ها - بلاران

    4) ژیلت مدل Venus Breeze

    در این مدل ژیلت هم سَری بسیار انعطاف پذیری قرار داده شده که با حرکت روان تیغه هایی از استیل مرغوب، بر روی پوست براحتی حرکت می کنند و دلیل این حرکت راحت و نرم، وجود یک لایه نازک از نوار ژل مانند با عصاره آلوئه ورا است، که به پوست لطافت و نرمی خاصی را هم خواهد داد.

    در قسمت بالا و پایین سری آن، بالشتک های برجسته ای است که وجود این برجستگی از تماس بیش از حد پوست و تیغ و در نتیجه، بریدگی پوست جلوگیری خواهد کرد.

    دسته ارگونومیک و با کیفیت آن سبب می شود تا بخوبی در دست قرار گرفته و بدون سُر خوردن، کار اصلاح را براحتی انجام داده و پوستی نرم و لطیف را به شما هدیه کند.

    اما مرغوب ترین انواع ژیلت های زنانه و مناسب خانم ها، به همین چند مورد خلاصه نمی شود و در پست بعدی هم به معرفی برخی دیگر از آن ها که در شرکت های دیگر و متخصص در این حوزه، تهیه و تولید شده اند، خواهیم پرداخت.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *