عمومی

بهترین و مناسب ترین ژیلت زنانه را چگونه انتخاب کنیم؟

بهترین و مناسب ترین ژیلت زنانه را چگونه انتخاب کنیم؟ - بلاران
  • انتخاب بهترین و مناسب ترین ژیلت زنانه، سبب خواهد شد تا کار شیو کردن موها به راحتی انجام شده ومورد رضایت شما باشد.

    هر یک از انواع ژیلت برای قسمت خاصی از بدن و یا به منظور خاصی طراحی شده است که با شناخت و اطلاع بیشتر در مورد آن ها، می توانید بهترین گزینه را برای خود بیابید.

    در این مطلب به معرفی برخی از ویژگی های خود تراش ها با توجه به دلیلی که طراحی شده اند، خواهیم پرداخت و در این زمینه اطلاعاتی را هر چند کوچک در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

    پس همچنان همراه ما بمانید.

    بهترین و مناسب ترین ژیلت زنانه را چگونه انتخاب کنیم؟ - بلاران

    شناخت مناسب ترین ژیلت زنانه

    استفاده از ژیلت سریع ترین، در دسترس ترین و بی دردسرترین وسیله برای حذف موقت موهای زائد بدن خواهد بود، بطوری که پس از چند دقیقه با شیو کردن کامل موها از سر و یا صورت، پوستی نرم و صاف خواهید داشت.

    اما گاهی اوقات هم ممکن است افراد از شیو کردن موهای خود با تیغ اصلاح، خاطره خوشی نداشته و آن را روش مناسبی برای از بین بردن موها ندانند.

    به تجربه ثابت شده است که اینگونه افراد عموماً از ژیلت های نامناسب برای زدودن موهای زائد خود استفاده کرده اند و یا اینکه نحوه صحیح استفاده از ژیلت ها را بخوبی نمی دانسته اند.

    پس تلاش کنید تا ژیلت ها را با توجه به نوع مصرف تان تهیه کنید و حتی الامکان جهت یادآوری، نکات قابل توجه یک اصلاح خوب و بی نقص را مرور کنید.

    ژیلت های یک بار مصرف

    یکی از مناسب ترین ژیلت زنانه است و همانطور که از اسم این ژیلت ها پیداست، تنها برای یک بار باید از آن ها استفاده کرد، هر چند که برخی از افراد به دفعات از آن استفاده می کنند!

    فقط توجه داشته باشید که هر گاه احساس کردید که از تیزی تیغه های آن کاسته شده، آن را دور انداخته و از استفاده مجدد آن خودداری کنید، چون در غیر این صورت با کشیدن چندین باره تیغ جهت زدودن موها، آسیب های جدی را به پوست وارد خواهید کرد.

    ژیلت های یکبار مصرف دارای یک و حداکثر 10 تیغ هستند که برای مصارف گوناگون ساخته شده اند، بهترین مصرف اینگونه از تیغ های اصلاح در هنگام مسافرت است، هر چند که تیغ های بهتری برای کیف سفر شما هم طراحی شده اند.!

    بهترین و مناسب ترین ژیلت زنانه را چگونه انتخاب کنیم؟ - بلاران

    ژیلت های مسافرتی

    برخی از ما دارای شغل هایی هستیم که دائم در حال سفر و جا به جایی هستیم و لازم است تا همیشه ساک یا کیف کوچکی از وسایل شخصی را به همراه داشته باشیم.

    در اینگونه مواقع نیاز به وسایلی داریم که حداقل جا را اشغال کنند و بهترین انتخاب از تیغ های اصلاح که جزو لوازم بهداشتی واجب و لازم در سفر است، ژیلت های مسافرتی جمع و جور و کوچک است.

    این ژیلت ها که به ژیلت های مینی هم معروف هستند، یکی از مناسب ترین ژیلت مخصوص خانم هاست، دارای دسته ی بسیار کوتاه و جمع و جور و سری قابل تعویض است، که در صورت کُند شدن تیغه می توانید براحتی آن را تعویض کنید و چون کمترین جای ممکن را اشغال خواهند کرد، انتخابی عالی برای درون کیف خانم ها در هنگام مسافرت هستند.

    ژیلت ها با تیغه قابل تعویض

    ژیلت هایی که تیغه آن ها قابل تعویض است، می توانند یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی باشند که می خواهند تیغه های متفاوتی را برای قسمت های مختلف بدن، استفاده کنند.

    در این صورت می توانید با تهیه انواع مختلفی از تیغه ها با کارکردهای گوناگون، همزمان از همه آن ها استفاده کنید و یا اینکه اگر تیغه آن ها کند شد، بدون بیرون انداختن دسته، با جاسازی تیغ جدید از آن مجدداً استفاده کنید.

    ژیلت های Reusable با چند بار قابلیت استفاده، می تواند یکی از بهترین گزینه ها در این زمینه باشد.

    بهترین و مناسب ترین ژیلت زنانه را چگونه انتخاب کنیم؟ - بلاران

    ژیلت هایی با کنترل بهتر

    برای اینکه کنترل و دقت بیشتری در هنگام اصلاح موهای بدن خود داشته باشید، بهتر است از ژیلت های مخصوصی که دسته ی بسیار انعطاف پذیری دارند، استفاده کنید و در هنگام اصلاح آن را در چندین جهت مختلف نگه داشته و حرکت دهید.

    این خود تراش ها دستگیره ارگونومیکی دارند که برای اصلاح قسمت هایی که دسترسی به آن ها سخت تر است مانند پشت زانو ها، پشت بازوها و… طراحی شده است.

    اینگونه از تیغ های اصلاح جزو مناسب ترین ژیلت برای از بین بردن موهای بخش های مختلف بدن است که از دغدغه و نگرانی خانم ها را در این زمینه خواهد کاست.

    اما ژیلت های ویژه خانم های گرامی به همین چند مورد خلاصه نمی شود و در مطلب بعدی به معرفی تعداد دیگری از آن ها خواهیم پرداخت.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *