عمومی

با معیارهای بهترین ژیلت زنانه بیشتر آشنا شویم

با معیارهای بهترین ژیلت زنانه بیشتر آشنا شویم - بلاران
  • شناخت معیارهای بهترین ژیلت زنانه و دانستن هر یک از این موارد، به ما در انتخاب خوب و مناسب این محصول آرایشی یاری خواهد رساند.

    توجه به همین ابزار کوچک و بی اهمیت آرایشی! که اتفاقاً بسیار مهم و قابل توجه هم هست، برعکس آنچه که برخی افراد تصور می کنند، در سلامت و بهداشت ما بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

    از این رو باید با دقتِ تمام، به انتخاب و تهیه اینگونه وسایل بهداشتی و آرایشی پرداخته و بهترین ها را، البته با توجه به بودجه ای که در اختیار داریم،! خریداری کنیم.

    توصیه می کنیم که در اینگونه مواقع از خرید ژیلت های بی نام و نشان، با برندهای بی اصل و نسب جداً خودداری کنید، چون متأسفانه بیماری ها و مشکلات پوستی از همین سهل انگاری های به ظاهر ساده شروع شده، ولی سلامتی به سادگی بدست نخواهد آمد.

    پس در ابتدا با معیارهایی که بهترین ژیلت را برای پوست حساس شما معرفی می کنند، آشنا شوید و سپس با انتخاب بهترین ها برای پوست خود، کار شیو کردن صورت و یا بدن، را بدون تشویش و نگرانی و به ساده ترین نحو انجام دهید.

    شناخت معیارهای بهترین ژیلت زنانه

    قبل از اینکه به معرفی محصولات ویژه در این مورد بپردازیم، ابتدا لازم است تا معیارهایی را که باعث یک انتخاب خوب و معرفی بهترین تیغ اصلاح از نظر مصرف کننده شده اند، را بدانیم.

    به ساده ترین بیان می توان گفت که بهترین خود تراش برای خانم ها، ژیلتی است که بتواند امکان یک اصلاح ساده و بی دردسر و راحت را فراهم کند.

    این ژیلت ها با ویژگی هایی که در خود دارند نباید بر روی پوست ظریف و لطیف خانم ها زخم یا بریدگی را ایجاد کرده و یا مشکلات پوستی را برای آنان بوجود آورند.

    پس لازم است تا دارای بهترین امکانات از قبیل مواردی که ذکر می کنیم باشند.

    با معیارهای بهترین ژیلت زنانه بیشتر آشنا شویم - بلاران

    الف: تیز بودن تیغه ها

    ژیلتی که تیغه های تیزی داشته باشد، مسلماً اصلاح را راحت تر و سریع تر انجام خواهد داد و انجام کار را لذت بخش تر خواهد کرد.

    ب: اصلاح ساده و روان

    ژیلتی که اصلاح را ساده، روان، بدون فشار دست و بدون بریدگی و آسیب دیدگی انجام دهد، می تواند جزو برترین ها در نوع خود باشد.

    ت: قابلیت چرخش و انعطاف پذیری

    این خود تراش ها باید قابلیت چرخش خوب و مناسبی داشته باشند و بخصوص برای خانم ها از انعطاف پذیری بالایی برای اصلاح تمامی نقاط بدن برخوردار باشند.

    یکی از معیارهای بهترین ژیلت زنانه و گزینش آن در این است، که اگر تیغ های اصلاح سرهای گرد و یا بیضی داشته باشند، برای پوست حساس و نقاط مختلف بدن خانم ها، به لحاظ انعطاف پذیری، مناسب تر خواهند بود.

    با معیارهای بهترین ژیلت زنانه بیشتر آشنا شویم - بلاران

    ث: چند تیغه بودن ژیلت

    داشتن تعداد تیغ های مناسب و چند تیغه بودن خود تراش، باعث می شود اصلاحی راحت تر، روان تر و با کیفیت داشته باشید، که البته این مورد و چند تیغه بودن ژیلت، تا حدودی به میزان ضخامت تارهای مو بستگی خواهد داشت.

    اما به تجربه ثابت شده است که اصلاح با ژیلت هایی که چند تیغه دارند، مثلاً به جای یک تیغ دارای 5 تیغ هستند، کیفیت و ظرافت بالاتری دارند، ضمن اینکه پوستِ بسیار نرم و لطیفی را بعد از انجام اصلاح بوجود خواهند آورد.

    ج: طراحی خوب و مناسب دسته

    طراحی خوب و ارگونومیک دسته سبب می شود، دستگیره خود تراش درون دست به راحتی عمل کرده و همچنین مانع از لیز خوردن خود تراش در دست شود.

    شاید در ابتدا این نکته خیلی مهم به نظر نرسد، اما در دراز مدت و در هنگام کار و با کسب تجربه، متوجه خواهید شد که عدم کنترل راحت دسته، مانعی برای اصلاح راحت و بی درد سر خواهد بود.

    چ: قابل تعویض بودن تیغه ها

    اگر سری های ژیلت قابل تعویض باشند، که خود یکی از معیار های بهترین ژیلت زنانه محسوب می شود و خود تراش از دسته با کیفیت و خوبی هم برخوردار باشد، تنها کاری که بعد از اصلاح و کند شدن تیغه ها، باید انجام دهید، تعویض تیغه آن است و نیازی نیست ژیلت جدیدی را خریداری کنید و یا تمامی آن را دور بیندازید.

    این کار علاوه بر اینکه به لحاظ اقتصادی بهتر است، به حفظ محیط زیست هم، کمک خواهد کرد.

    با معیارهای بهترین ژیلت زنانه بیشتر آشنا شویم - بلاران

    ح: مقرون به صرفه بودن

    اقتصادی بودن و قیمت مناسب ژیلت با توجه به امکاناتی که دارد هم، یکی از نکات مهم در این انتخاب است؛ پس ترجیحاً ژیلت هایی که سریِ قابل تعویض دارند و همچنین از کیفیت خوب دسته برخوردارند، به لحاظ هزینه با صرفه تر خواهند بود.

    خ:برند بودن و با کیفیت بودن محصول

    یکی از مواردی که خاطر شما را برای داشتن یک محصول خوب و با کیفیت آسوده خواهد کرد، برند بودن محصول و یا شرکت سازنده آن است.

    پس تلاش کنید، ضمن اینکه برای بهداشت و سلامت خود ارزش قائل می شوید، برای کسب و بدست آوردن بهترین نتیجه، از محصولات معتبر و بنام خریداری کنید، تا در این رابطه دچار آسیب نشوید.

    حالا که با معیارهای بهترین ژیلت زنانه آشنا شدید، در پست بعدی به معرفی تعدادی از برترین ژیلت های برند و با کیفیت خواهیم پرداخت و شما را با انواع با کیفیت این محصول بیشتر آشنا خواهیم کرد.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *