عمومی

بهترین خودتراش های مردانه و شناخت بیشتر آن ها

بهترین خودتراش های مردانه و شناخت بیشتر آن ها - بلاران
  • انتخاب بهترین خودتراش های مردانه مانند ژیلت های زنانه با توجه به تنوع زیادی که این ابزارها یافته اند بسیار مشکل است، چون امروزه شاهد تحولات زیادی در این زمینه هستیم و انتخاب آن باید با بررسی و شناخت بیشتری انجام شود.

    در این مطلب قرار است که به معرفی انواعی از این خود تراش ها پرداخته و شما را در این انتخاب یاری دهیم، اگر می خواهید در این مورد اطلاعات دقیق تری بدست آورید، با خواندن این مطلب به این مهم دست خواهید یافت.

    شناخت بهترین خودتراش های مردانه

    راه های مختلفی برای اصلاح صورت و یا بدن برای آقایان وجود دارد، برخی از ریش تراش های برقی برای این منظور استفاده می کنند و برخی هم کماکان از ریش تراش های قدیمی یاری می گیرند، ولی خیلی از آقایان هم به اصطلاح از ژیلت های آماده و چند تیغه ای که در بازار در انواع و اقسام موجود است، استفاده می کنند.

    اما با توجه به همین تنوع، خرید بهترین نوع ژیلت مردانه نیاز به کمی بررسی و دقت دارد، اما در مجموع برترین برندهایی که در این زمینه فعالیت دارند عبارتند از، برند ژیلت Gihhette، سیلور Silver، دورکو Dorco، بیک Bic و… که به معرفی برخی از انواع این ژیلت های مردانه خواهیم پرداخت.

    بهترین خودتراش های مردانه و شناخت بیشتر آن ها - بلاران

    خود تراش ژیلت مدل Fusion Proglide Power Flexball

    همانطور که حتماً شما هم اصلاح با ژیلت های معمولی را تجربه کرده اید، هنگام اصلاح قسمت هایی که زاویه دار و کمتر قابل دسترسی هستند، مانند اطراف لب را باید با پف کردن گونه ها و حجم دادن به آن، اصلاح کرد.

    در ژیلت های فیوژن که یکی از بهترین خودتراش های مردانه است، به دلیل وجود تکنولوژی فلکس بال، خودتراش براحتی بر روی قسمت های فک و گونه ها و اطراف لب حرکت کرده و با تیغه ی اصلاحی که دارای حداکثر تماس با ریشه مو هاست، هیچ مویی از قلم نیفتاده و موجب می شود تا یک اصلاح بی عیب و نقص را شاهد باشید.

    این خود تراش که با باتری کار می کند و سرعت و دقت بالایی دارد، این قابلیت را نیز دارا می باشد که سری این تیغ کاملاً به طرفین چرخیده و اصلاح را آسان انجام می دهد و نیازی به چرخش خود تراش توسط شما نیست.

    در قسمت بالایی این ژیلت نوار صابونی قرار داده شده که در اثر تماس با آب، سطح پوست را لغزنده کرده و سبب می شود تا تیغ بر روی صورت راحت تر حرکت کند و انعطاف پذیری بی نظیر سری آن هم به این سرعت و راحتی در اصلاح، کمک مضاعفی خواهد کرد.

    این خود تراش با تکنولوژی بسیار بالایی تهیه شده است و تیغه های آن از استیل ضد زنگ و مرغوب ساخته شده، ضمن اینکه دسته ارگونومیک آن هم عمل اصلاح کردن را راحت خواهد کرد.

    ژیلت های فیوژن دارای سری 5 تیغه و دو لبه هستند که بخاطر نزدیک بودنشان به یکدیگر، امکان اصلاحی دقیق را فراهم می سازند، همینطور تیغ های یدک 4 عددی این خود تراش حرفه ای، این امکان را به شما می دهد که در صورت نیاز سری آن را تعویض نمایید.

    از ویژگی های دیگر این تیغ که بسیار قابل توجه است، وجود تکنولوژی ایجاد جریان برق بسیار ضعیف برای تیز کردن تیغ ها و داشتن تیغ های لیزری در این ژیلت است، که موجب یک اصلاح بی عیب و نقص بر روی پوست می شود.

    بهترین خودتراش های مردانه و شناخت بیشتر آن ها - بلاران

    تیغ ژیلت مدل Mach3

    این ژیلت یک خود تراش با کیفیت بسیار بالا از یکی از بهترین خودتراش های مردانه و برترین برندهاست که با بهره مندی از تیغ هایی با جنس فوق العاده و تیزی زیاد، در کنار کمترین مقدار تحریکات پوستی، امکان یک اصلاح دلپذیر را فراهم خواهند کرد.

    طراحی بی نظیر دسته با دندانه های ارگونومیک برای سهولت نگه داشتن آن در دست، یکی از مزایای دیگر این تیغ خوش تراش است، که با استقبال زیادی از طرف مصرف کنندگان روبرو بوده است.

    این مدل ژیلت با انعطاف پذیری فوق العاده ای که دارد و با نوار ژله ای که باعث لطیف کردن و سُر خوردن تیغ بر روی پوست خواهد شد، کار اصلاح را دقیق تر و سریع تر انجام خواهد داد.

    ژیلت مدل Mach3 Turbo

    تیغ های استفاده شده بر روی این ژیلت از نوع سه تیغه با بهترین کیفیت و ضد زنگ زدگی هستند که اصلاحی یکدست و روان و تمیز را فراهم خواهند کرد، علاوه بر جنس تیغه ها کیفیت دسته های این خود تراش که از طراحی ارگونومیک برخوردار است، در از بین بردن موهای زائد کمک مؤثری خواهند بود.

    سَری این تیغ علاوه بر انعطاف پذیری بالا، دارای نوار ژل مانندی است که با تلطیف و سُر کردن پوست، به یک اصلاح راحت کمک خواهد کرد.

    از مزایای این ژیلت با کیفیت، داشتن 5 سَری یا تیغ یدکی است که به راحتی بر روی همان دسته ی با کیفیت، قابل تعویض و نصب هستند که از این جهت کاملاً مقرون به صرفه نیز می باشند.

    بهترین خودتراش های مردانه و شناخت بیشتر آن ها - بلاران

    ژیلت مدل Blue3

    این خود تراش سه عددی که یکی از بهترین خودتراش های مردانه است، از پرطرفدارترین نوع محصولات با برند ژیلت برای آقایان محسوب می شود، در هر بسته آن سه عدد خود تراش به صورت مجزا گنجانده شده است.

    تیغه های استیل ضد زنگ، میزان برندگی بالا با تیغ های تیز و داشتن نوار ژل باریک به جهت نرمی پوست و اصلاح راحت و روان، همه از مزایای قابل توجهی است که استقبال آقایان را از این نوع خود تراش بیشتر کرده است.

    همه مواردی که معرفی شدند از مارک با کیفیت ژیلت هستند، اما شرکت های دیگری هم اقدام به تولید تیغ های اصلاح مردانه با کیفیت های بالا کرده اند که در پست بعدی در مورد آن ها بیشتر توضیح خواهیم داد.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *