عمومی

ویژگی های بهترین ژیلت زنانه و معرفی بیشتر آن ها

ویژگی های بهترین ژیلت زنانه و معرفی بیشتر آن ها - بلاران
  • بهترین ژیلت زنانه و خود تراش های مخصوص بانوان، به کارکردها و عملکردی که دارند، بستگی خواهد داشت، اما در این میان انتخاب درست ما هم تأثیرگذار خواهد بود.

    برای اینکه بتوانید موهای زائد بدن و صورت خود را به بهترین شکلی شیو کنید و پوستی نرم و لطیف داشته باشید، باید با انواع ژیلت های موجود در بازار آشنا باشید.

    می دانید که هر کدام ار ژیلت ها مخصوص یک بخش از بدن و با خصوصیات خاص طراحی شده است، پس در این مورد انتخاب درست و بجای ما در داشتن پوستی زیبا و شفاف بعد از اصلاح، بسیار مهم خواهد بود.

    در پست قبلی هم بطور کلی برخی از انواع ژیلت ها و کارکردهای آن ها را معرفی کردیم و در ادامه در این مطلب هم به معرفی گروهی دیگر از این ابزار آرایشی خواهیم پرداخت.

    دقت کنید که با مطالعه و تکمیل اطلاعات خود در این زمینه، گزینش صحیحی از بین انواع ژیلت ها داشته باشید و با توجه به عملکرد خاصی که ژیلت برای آن تهیه شده است، تیغ اصلاح مورد نظر خود را خریداری کنید.

    معرفی ویژگی های بهترین ژیلت زنانه

    شیو کردن موهای زائد بدن، یکی از آسان ترین و بی درد ترین راه ها برای از بین بردن و زدودن موهای اضافه بدن است، که خیلی از افراد این شیوه را برای اصلاح موهای خود برمی گزینند.

    اما باید با ویژگی های این ژیلت ها بخوبی آشنا باشید و مرغوب ترین مارک ها را برای داشتن پوستی سالم، از بین ژیلت ها انتخاب کنید.

    در ادامه به معرفی کلی ویژگی های این ژیلت ها که مخصوص بانوان طراحی شده خواهیم پرداخت.

    ویژگی های بهترین ژیلت زنانه و معرفی بیشتر آن ها  - بلاران

    ژیلت هایی با نوار مرطوب کننده پوست

    می دانید برای اینکه شیو کردن بر روی پوست بهتر و راحت تر انجام بگیرد، باید از ژل مخصوص اصلاح استفاده کنید، اما اگر ژل اصلاح در دسترس ندارید و یا اینکه این ژل ها با پوست شما سازگاری ندارند و یا به هر علت دیگری که نمی توانید از این ژل ها کمک بگیرید، بهتر است از ژیلت های مخصوصی که دارای ژل هستند استفاده کنید.

    بر روی این ژیلت ها، نوارهای باریکی از کرم و یا ژل های اصلاح قرار دارد که در صورت بودن آن ها دیگر نیازی به خرید ژل جداگانه ای برای اصلاح نخواهید داشت.

    این خودتراش ها که جزو بهترین ژیلت زنانه هستند، علاوه بر اینکه پوست را نرم و مرطوب نگه خواهند داشت، از ایجاد جوش و قرمزی پوست که از اصلاح بوجود می آیند هم جلوگیری خواهند کرد.

    ویژگی های بهترین ژیلت زنانه و معرفی بیشتر آن ها  - بلاران

    ژیلت مخصوص پوست های حساس

    کسانی که دارای پوست های حساسی هستند، بیشتر از دیگران باید مراقب پوست خود باشند از این رو، برای اصلاح بدن و صورت باید از ژیلت هایی که متخصصین فن برای این گروه طراحی و تولید کرده اند استفاده کنند.

    این افراد معمولاً با تماس تیغ اصلاح با پوست خود، دچار سوزش، قرمزی پوست، بریدگی و حتی ایجاد واکنش ها و التهابات پوستی خواهند شد.

    برای این افراد ژیلت هایی که تیغه های بیشتری در آن و به فاصله نزدیک از هم قرار گرفته اند، توصیه می شود، چون هر چه تعداد تیغه ها بیشتر باشد، زدودن موها از سطح پوست راحت تر صورت گرفته و کافیست تا فقط یک بار تیغ را روی پوست بکشید، تا تمام موهای زائد را از روی پوست شما محو کند.

    در این صورت لازم نیست که برای از بین بردن موها چند بار تیغ را بر روی پوست حساس خود بکشید،! همچنین فاصله کم بین تیغه ها با اصلاح و زدودن سریع موها، از قرمز شدن پوست جلوگیری خواهد کرد.

    ویژگی های بهترین ژیلت زنانه و معرفی بیشتر آن ها  - بلاران

    ژیلت مخصوص پوست های حساس

    برای اینگونه افراد ما بهترین ژیلت زنانه، ژیلت مدل Venus Smooth  و یا مدل Venus Extra Smooth Sensitive را پیشنهاد می کنیم که در آن ها 5 تیغه نزدیک به هم تعبیه شده است و یکی از مناسب ترین گزینه ها برای پوست های حساس است.

    به هر حال شرکت های زیادی اقدام به تهیه و تولید انواع تیغ ها برای بانوان کرده اند که بیشتر آن ها کارایی بسیار خوبی دارند، اما محصولات زیادی که با کارکردهای خاص و مزایای مختلف توسط شرکت ژیلت و با این نام تجاری تولید و به بازار عرضه شده است، جزو برترین و عالی ترین گزینه هاست.

    بهتر است بدانید که ژیلت های زنانه از شرکت تجاری ژیلت که معتبرترین شرکت سازنده در این زمینه است، تیغ های مخصوص خانم ها را با نام تجاری Gillette Venus معرفی می کند، که مجموعه ای از این خود تراش ها، تمامی نیاز خانم ها را در زمینه اصلاح تمام نقاط بدن و صورت، تحت پوشش قرار داده و امکان یک اصلاح فوق العاده و حرفه ای را برای آنان فراهم خواهد کرد.

    تا اینجا به معرفی و توضیح در باره بهترین ژیلت زنانه پرداخته و خصوصیات کلی در مورد آن ها را بیان کردیم، اما در پست های بعدی به معرفی ژیلت هایی با مارک های خاص و مصارف خاص خواهیم پرداخت، پس همچنان با ما بمانید.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *