عمومی

معرفی برترین ژیلت های زنانه و شناخت ویژگی هایی که دارند

معرفی برترین ژیلت های زنانه و شناخت ویژگی هایی که دارند - بلاران
  • برترین ژیلت های زنانه توسط شرکت های مختلفی که در این زمینه فعالیت دارند ساخته شده است، اما چون با معرفی همه آن ها مطلب به درازا خواهد کشید، ما در این مطلب سعی خواهیم کرد تا برخی از خود تراش هایی را که کاربردی تر و شناخته شده تر هستند را، به شما عزیزان معرفی کنیم.

    با اینکه برای معرفی ژیلت های زنانه ساخت شرکت های دیگر، نباید از کلمه ژیلت استفاده کرد و بهتر است لفظ خود تراش در مورد آن ها استفاده شود، ولی چون بیشتر افراد با این عنوان تیغ های اصلاح، بخصوص مدل های زنانه را می شناسند، ناگزیریم تا از همین کلمه در بیشتر موارد استفاده کنیم.

    پس برای توضیحات بیشتر در این زمینه، با ما همراه باشید.

    شناخت برترین ژیلت های زنانه

    ژیلت های زنانه را باید با توجه به قسمتی که می خواهیم شیو کردن را در مورد آن انجام دهیم، تهیه کنیم و با شناخت ویژگی های هر تیغ آن را خریداری نماییم.

    معرفی برترین ژیلت های زنانه و شناخت ویژگی هایی که دارند - بلاران

    تیغ اصلاح سیلور مدل Gloria

    این تیغ اصلاح دارای 5 تیغه از جنس استیل ضد زنگ و بسیار مرغوب است، که در برخورد با آب آسیب نمی بیند و اکسید نمی شود و یکی از مناسب ترین تیغ ها برای اصلاح صورت است.

    وجود یک نوار صورتی باریک از صابون و یا ژل اصلاح، که حاوی روغن های گیاهی است، کار اصلاح را بسیار روان و لذتبخش خواهد کرد.

    در اطرافِ تیغه های این خود تراش هم، نوار پهنی وجود دارد که حاوی روغن های گیاهی است و به لیز کردن و اصلاح بهتر پوست کمک خواهد کرد.

    این خود تراش دارای سری انعطاف پذیر و متحرک است که برای اصلاح، به حرکت زیاد تیغ نیازی نیست و سری متحرک آن با حرکت به سمت بالا و پایین، موهای زائد را بخوبی از بین خواهد برد.

    بر روی سری این خود تراش، در پوش شفافی از جنس پلاستیک طراحی شده است که باعث می شود زمانی که از این وسیله استفاده نمی کنید، از جمع شدن گرد و غبار و آلودگی ها و در نتیجه آسیب به پوست جلوگیری شود.

    از دیگر مزایای این تیغ که جزو برترین ژیلت های زنانه محسوب می شود، می توان به دسته ارگونومیک و خوش دستی اشاره کرد که با طراحی بسیار خوب، باعث می شود تا در هنگام کار با آن، خود تراش از دست تان سر نخورده و بسیار راحت باشید.

    این تیغ اصلاح کم نظیر، این قابلیت را داراست که به راحتی به تمامی منحنی های بدن دسترسی پیدا کرده و کار اصلاح را حتی در این قسمت ها هم، به خوبی انجام می دهد.

    معرفی برترین ژیلت های زنانه و شناخت ویژگی هایی که دارند - بلاران

    تیغ اصلاح دورکو مدل3 + 3

    این محصول انتخاب بسیار مناسبی برای پوست های حساس است و به راحتی و بدون هیچگونه نگرانی می توان با آن بهترین اصلاح صورت را انجام داد.

    این خود تراش دارای 6 تیغ است که در دو ردیف 3 تایی بر روی سَری تعبیه شده است و سری آن دارای خاصیت خم پذیری و تحرک بالایی است که زدودن موها را بسیار راحت خواهد کرد.

    همچنین این خود تراش دارای یک نوار باریک ژل روان کننده اصلاح است، این ژل حاوی مواد گیاهی مفیدی مانند اسطوخودوس، ژل آلوئه ورا و ویتامین E می باشد که برای پوست بسیار مفید هم خواهد بود.

    ژیلت اصلاح صورت  Schick Silk Touch – Up

    ممکن است شما هم این مسئله را تجربه کرده باشید که هنگام اصلاح صورت و بخصوص گوشه های ابرو، اگر از ژیلت های معمولی و یا حتی با سری گِرد استفاده کنید، پوست صورت را بخوبی نخواهید دید، طوری که ممکن است قسمتی از ابروی خود را به اشتباه با تیغ حذف کنید.

    اما با خرید این ژیلت ویژه با کیفیت و از برند معتبر شیک که از برترین ژیلت های زنانه است، با تیغه کج و قابل مشاهده ای که دارد، دیگر به این مشکل بر نخواهید خورد و با راحتی خواهید توانست علاوه بر گوشه های ابرو، پشت لب، روی چانه و تمامی پرزهای ریز صورت را هم اصلاح کنید.

    طوری که با کمک این ژیلت، از رفتن به آرایشگاه بی نیاز خواهید شد، چون غیر از از بین بردن کامل پرزهای صورت و تحویل دادن پوستی صاف و یکدست برای آرایش، ابروها را بخوبی شکل داده و آن ها را آنطور که می پسندید حالت خواهد داد.

    معرفی برترین ژیلت های زنانه و شناخت ویژگی هایی که دارند - بلاران

    ژیلت ضد حساسیت

    اگر بعد از اصلاح دچار قرمزی و التهاب پوست می شوید، بهتر است از این خود تراش یعنی مدل اکستریم استفاده کنید.

    این ژیلت در لوبریکانت خود، مواد ضد حساسیت و گیاهی دارد و این نوار صابونی بکار رفته، حاوی روغن جوجوبا و یا آلوئه ورا است که هم حرکت خود تراش را بر روی پوست راحت تر خواهد کرد و هم مانع از بوجود آمدن التهابات پوستی خواهد شد.

    تیغ های این ژیلت کاملاً ضد زنگ بوده و هیچگاه از کیفیت آن کاسته نخواهد شد،علاوه بر آن دسته ارگونومیک و سَری انعطاف پذیر آن سبب شده تا در همه جای بدن بخوبی حرکت کرده و با از بین بردن موهای زائد بدن، هیچ زخم و بریدگی را هم بر جای نخواهد گذاشت.

    امیدواریم توانسته باشیم با معرفی هر چند کوچک، برترین ژیلت های زنانه و ویژگی های منحصر به فرد هر یک، شما را در انتخاب آن ها برای یک اصلاح تمیز و بی نقص یاری کنیم.

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *