عمومی

برترین ماشین های اصلاح و شناخت ویژگی های آن

برترین ماشین های اصلاح و شناخت ویژگی های آن - بلاران
  • شناخت برترین ماشین های اصلاح از برندهای نام آشنا، به ما کمک می کند که انتخاب بهتری از این وسیله و ابزار آرایشی داشته باشیم.

    برخی از این ریش تراش ها با انواع ویژگی ها و خصوصیاتی که دارند، می توانند کاربر را از رفتن به آرایشگاه ها و صرف ساعت ها وقت، بی نیاز کنند.

    اما برای اینکه با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید بهترین ها را انتخاب کرده و تا سال ها از خرید این وسیله راحت و آسوده باشید، در این مطلب به معرفی برخی از انواع آن می پردازیم.

    شناخت برترین ماشین های اصلاح

    برترین شرکت های سازنده ریش تراش دنیا، همواره به دنبال ارتقاء محصولات خود بوده و تلاش دارند تا فاکتورهایی کاربردی را هر روزه به آن ها بیفزایند.

    اما آنچه که تا به امروز از این تلاش ها حاصل شده است، شامل برخی از مواردی است که به شما معرفی خواهند شد.

    برترین ماشین های اصلاح و شناخت ویژگی های آن - بلاران

    ماشین اصلاح موزر مدل 0500-1400

    به نظر می رسد که ماشین اصلاح برقی خانگی با ماشین های موزر به شهرت رسید و تا مدت ها مردم ماشین اصلاح را فقط با برند موزر می شناختند.

    ماشین اصلاح مدل 1400 به علت داشتن 5 درجه از تنظیم تیغه، به نام 5 دنده هم در بین مردم شهرت یافته اند، که یک دستگاه کم صدا و سبک است.

    اما این نمونه از ماشین های موزر با تیغه هایی از استیل ضد زنگ و روش اصلاح برش مستقیم و همین طور استفاده از برق خانگی به کمک سیم، جزو محبوب ترین مدل از ماشین های اصلاح شناخته شده اند.

    ریش تراش موزر که جزو برترین ماشین های اصلاح شناخته شده است، دارای دو تیغه از جنس فولاد هم هست که تیغه ها تا هفت سایز قابل تنظیم است.

    تنها نقطه ضعف این ماشین اصلاح که ساخت کشور آلمان می باشد، این است که امکان اصلاح با شماره صفر را ندارد.

    برترین ماشین های اصلاح و شناخت ویژگی های آن - بلاران

    ماشین اصلاح رمینگتون مدل HC5018

    این مدل ماشین اصلاح هم جزو پرفروش ترین نمونه ها در نوع خود است که دارای تیغه هایی از استیل ضد زنگ با تکنولوژی جالب خود تیز شوندگی است.

    این ماشین ریش تراش دارای اهرم تنظیم طول اصلاح و همچنین 5 عدد شانه ی اصلاح است که می توانید با کمک آن ها موهای خود را در اندازه های مختلف 3، 6، 9، 12، و 18 میلی متر کوتاه کنید.

    پوشش تیغه ها، داشتن شانه آرایشی، برس برای تمیز کردن تیغه ها و… همه از امکانات و قابلیت های خوب این دستگاه ریش تراش است که آن را جزو بهترین و عالی ترین نمونه ها برای مصارف خانگی معرفی کرده است.

    پس اگر می خواهید بزودی ماشین اصلاح مرغوب و با کیفیتی را با امکانات خوب و قیمت مناسب خریداری کنید، یکی از مناسب ترین گزینه ها این مدل از ریش تراش شرکت رمینگتون می تواند باشد، که جزو برترین ماشین های اصلاح دنیا است.

    برترین ماشین های اصلاح و شناخت ویژگی های آن - بلاران

    ماشین اصلاح بدن براون مدل BG5010

    این ماشین اصلاح بدن که جزو پُرفروش ترین ها در نوع خود محسوب می شود و تا کنون با استقبال بی نظیری روبرو بوده است دارای منبع تغذیه با باتری قابل شارژ است و در برابر آب هم مقاوم است.

    نحوه کار با این ماشین به این گونه است که با حرکت دادن سر دستگاه بر روی پوست، ابتدا موها به وسیله خط زن دستگاه کوتاه شده و با رسیدن به تیغه های ژیلت، کاملاً از ریشه زدوده خواهند شد.

    این وسیله که دارای 3 عدد شانه قابل نصب بر روی خط زن است، در اندازه های 3 و 8 و 0.6 میلی متری قابل استفاده است، که از شانه 0.6 میلی متری آن برای زدن موهای زائد در نقاط حساس بدن مانند زیر بغل و کشاله ران و… می توان استفاده کرد.

    ریش تراش - بلاران

    ماشین اصلاح AEG مدل HSM 5614

    این ماشین اصلاح که حدود 144 گرم وزن دارد، بسیار سبک و راحت است و به دلیل همین سبکی دستگاه، اصلاح کردن با آن و گرفتن ریش تراش در دست، بسیار راحت و به سادگی انجام می شود.

    جنس تیغه و دستگاه از استیل ضد زنگ است که قادر است خط ریش و خط پشت موهای سر را بصورت صاف و مستقیم بزند، ضمن اینکه دارای 4 عدد شانه در اندازه های متفاوت 3 و 6 و 9 و 12 میلی متری است.

    این ریش تراش که یکی از برترین ماشین های اصلاح است بوسیله باطری و سیم شارژ می شود و برای اصلاح سر و صورت می توانید بسادگی از آن استفاده کنید.

    در این چند پست تلاش کردیم تا با معرفی انواع مختلفی از ریش تراش های برقی شما را در شناخت ویژگی های این وسیله کاربردی یاری دهیم، که امیدواریم در این کار موفق شده باشیم.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *