عمومی

شناخت ریش تراش های پاناسونیک با معرفی برترین ها

شناخت ریش تراش های پاناسونیک با معرفی برترین ها - بلاران
  • ریش تراش های پاناسونیک هم یکی از برترین های برندهای دنیاست، که امکانات ویژه ای در هر کدام از انواع آن طراحی شده است.

    در این مطلب به معرفی برخی از آن ها پرداخته و مزایای هر یک را توضیح خواهیم داد، اگر قرار است بزودی ریش تراشی را برای خود خریداری کنید، یکی از پیشنهادات ما استفاده از مارک باکیفیت پاناسونیک است.

    معرفی برخی از ریش تراش های پاناسونیک

    ماشین ریش تراش فویلی پاناسونیک ARC5

    این مدل از ریش تراش های پاناسونیک ضد آب است و در صورت تمام شدن باتری دستگاه، فقط با 5 دقیقه شارژ کردن آن می توان انرژی و قدرت لازم را برای یک اصلاح کامل و بی عیب و نقص فراهم کرد.

    طراحی ارگونومیک دسته و بدنه همان چیزی است که یک کاربر حرفه ای بدان نیاز دارد، که در این دستگاه بطور کامل رعایت شده است و از این بابت ابداً دست را خسته نمی کند.

    سر چرخشی و انعطاف پذیر آن در 16 جهت مختلف قابل چرخش است و این امکان به جهت وجود 5 تیغه فویلی و زاویه 30 درجه است که در جهات مختلف قابلیت چرخش را دارند.

    همچنین سرعت موتور متناسب با ضخامت و تراکم موهای صورت شما تنظیم می شود، بطوری که می تواند موهای صورت را در هر جهتی که رشد کرده باشد، در داخل ریش تراش گیر انداخته و به سرعت موها را اصلاح نماید.

    از مزایای این ریش تراش بی سیم پاناسونیک این است که می تواند تنها پس از یک ساعت شارژ شدن، 45 دقیقه بطور کامل کار کرده و عملکرد مطلوبی را از خود نشان دهد.

    همچنین این نمونه از ریش تراش های پاناسونیک دارای صفحه نمایش LED با نمایش باتری  و وضعیت شارژ و همین طور موتور پُرقدرت با سرعت 14000 دور در دقیقه است.

    شناخت ریش تراش های پاناسونیک با معرفی برترین ها - بلاران

    ماشین های ریش تراش پاناسونیک ER-1611

    این وسیله بسیار کابردی است وبا کیفیت بسیار بالایی توسط شرکت پاناسونیک تولید و به بازار عرضه شده است.

    از ویژگی های مهم این نمونه از ریش تراش، طراحی دندانه های آن است که به صورت X-Tape انجام گرفته است، چرا که با کمک این طراحی، موها بین دو تیغه درگیر شده و به راحتی کوتاه خواهند شد.

    تیغه های این ماشین اصلاح از جنس تیتانیوم است که دارای دندانه های بسیار دقیقی است که می توانند موها را با زاویه ای 45 درجه کوتاه کنند.

    نکته قابل توجه در مورد این ریش تراش برقی این است که با کم شدن شارژ دستگاه، از سرعت موتور در حین کار کم نمی شود و با سرعت هزار دور در دقیقه به کار خود ادامه می دهد.

    منبع تغذیه این دستگاه از باتری قابل شارژ و همین طور وصل به برق خانگی قابل تأمین است، ضمن اینکه روش اصلاح هم بصورت برش مستقیم انجام می شود.

    تیغه های پوشیده شده از نیترات تیتانیوم قابل شستشو بوده و از این بابت شما را دچار مشکل نخواهند کرد.

    پس اگر قرار است یک ماشین اصلاح عالی و با کیفیت تهیه کنید، این نمونه از ریش تراش های پاناسونیک را حتماً در لیست خرید خود قرار دهید.

    شناخت ریش تراش های پاناسونیک با معرفی برترین ها - بلاران

    ماشین اصلاح پاناسونیک مدل ER-GB37

    این ماشین یک مدل فوق العاده و ایده آل برای اصلاح است، که علاوه بر اصلاح موی صورت با استفاده از ژل و یا فوم اصلاح، قابلیت کوتاه کردن موهای سر شما را هم دارد.

    باتری این دستگاه برای اینکه از شارژ کامل برخوردار شود، به 10 ساعت زمان نیاز دارد، که پس از طی این زمان می توانید از آن به مدت 40 دقیقه با خیال راحت استفاده کنید.

    تیغه های خط زن این ریش تراش قادر است بدون استفاده از شانه، موها را به اندازه 0.5 میلی متر، با سرعت و دقت بی نظیری کوتاه کند.

    البته این تنها درجه برای کوتاه کردن مو در این دستگاه نیست و شما می توانید با گذاشتن شانه های مختلف روی خط زن دستگاه و تنظیم درجه که بر روی بدنه قرار دارد، موها را در اندازه های متفاوتی از 1 تا 10 میلی متر، یعنی در 19 اندازه کوتاه کنید.

    این ماشین قادر است تا موهای صورت را هم به صورت خشک و هم به شیوه تر و مرطوب با باتری قابل شارژ، با 19 درجه قابل تغییر اصلاح کرده و رضایتمندی شما را حاصل کند.

    این مدل از ریش تراش های پاناسونیک که کاملاً ضد آب ساخته شده است، دارای یک عدد شانه اصلاح به همراه برس برای نظافت و همین طور روغن مخصوص، برای روغن کاری تیغه ها و یک عدد پایه شارژ است، که تمامی این امکانات، در جعبه یا کیف مخصوص به آن قرار داده شده است.

    پس مشاهده می کنید که با این همه امکانات ماشین ریش تراش پاناسونیک ERGB37 قطعاً می تواند یکی از بهترین گزینه های انتخاب شما باشد.

    شناخت ریش تراش های پاناسونیک با معرفی برترین ها - بلاران

    ماشین اصلاح پاناسونیک مدل ES-ST25

    دور موتور این ریش تراش 13000 است و تیغه های داخلی آن با زاویه 30 درجه کار می کنند که به تکنولوژی اصلاح با برش مستقیم هم مجهز می باشد.

    از ویژگی های بسیار مهم و خاص این دستگاه می توان به وجود سنسورهایی برای اصلاحی اندازه و ضخامت ریش های مختلف اشاره کرد.

    این ماشین اصلاح قادر است به کمک فناوری نانو، موها را از ریشه قطع کرده بدون اینکه کمترین کشیدگی و آسیبی را بر روی پوست ایجاد کند، ضمن اینکه این دستگاه مجهز به خط زن هم می باشد.

    برترین ماشین اصلاح - بلاران

    خب به نظر می رسد که با شناخت بیشتر ریش تراش های پاناسونیک و امکاناتی که دارند، بزودی یکی از انواع آن را خریداری خواهید کرد.!

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *