عمومی

ریش تراش های فیلیپس یکی از بهترین برندهای ماشین اصلاح

ریش تراش های فیلیپس یکی از بهترین برندهای ماشین اصلاح - بلاران
  • ریش تراش های فیلیپس یکی از بهترین انواع ماشین های اصلاح است که طرفداران بسیار زیادی دارد و بنظر می رسد که نیاز به معرفی هم نداشته باشد.

    این شرکت یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده ی ابزار و لوازم آرایشی است که محصولات خوب آن در سراسر دنیا با استقبال خوبی از سوی مصرف کنندگان روبرو بوده است.

    در این مطلب قرار است تا تعدادی از انواع ریش تراش های این شرکت را به شما معرفی کنیم، تا بتوانید با داشتن اطلاعات بیشتری نسبت به خرید آن اقدام کنید.

    معرفی انواع ریش تراش های فیلیپس

    ماشین اصلاح فیلیپس مدل HC5450/8

    این مدل ماشین اصلاح که جزو پرفروش ترین ریش تراش ها شناخته شده است، از نوع تریمر است و دارای روش اصلاح مستقیم است.

    تیغه های این وسیله از جنس تیتانیوم است که ویژگی خود تیز شوندگی نیز دارند و همراه آن سه عدد شانه وجود دارد که یکی از آن ها برای اصلاح موها و سه تای دیگر برای اصلاح صورت مورد استفاده قرار می گیرد.

    از خصوصیات مهم این دستگاه می توان به قابلیت تنظیم اندازه ی اصلاح، امکان استفاده ی با سیم و بی سیم، سری جدا شونده جهت نظافت آسان دستگاه  و عدم نیاز به روغن کاری را اشاره کرد.

    اگر می خواهید گزینه بسیار خوب و معتبری را برای اصلاح بیابید، حتماً این مورد را هم به لیست خود اضافه کنید.

    ریش تراش های فیلیپس یکی از بهترین برندهای ماشین اصلاح - بلاران

    ماشین اصلاح فیلیپس مدل S9731

    این مدل از ماشین های ریش تراش فیلیپس، کاملاً ضد آب بوده و به راحتی می توانید از آن در هنگام استحمام و زیر دوش آب هم استفاده کنید.

    مهمترین و بارزترین ویژگی این ماشین ریش تراش این است که به راحتی می توان در مدت 5 دقیقه دستگاه را شارژ کرده و از آن استفاده کرد.

    این نمونه از انواع ریش تراش های فیلیپس از تکنولوژی و سیستم چرخشی برای زدن موها بهره می برد و سَری انعطاف پذیری در 8 جهت دارد، که به کمک همین ویژگی قادر است که بر روی همه نقاط صورت و گردن حرکت کرده و اصلاحی صاف، یکدست و بی نقصی را انجام دهد.

    این ماشین اصلاح برقی همانند خیلی از ریش تراش های تولید شده توسط این شرکت و شرکت های دیگر دارای لوازم جانبی مختلف مانند، کیف محافظ، برس مخصوص تمیز کردن ریش تراش، پایه مخصوص شارژ و… می باشد.

    ریش تراش های فیلیپس یکی از بهترین برندهای ماشین اصلاح - بلاران

    ماشین اصلاح فیلیپس مدل AT620

    این ریش تراش فیلیپس هم جزو انواع پُرطرفدار و محبوب است که برای شارژ شدن به 10 ساعت زمان نیاز دارد، شارژ این دستگاه توسط آداپتور صورت می گیرد و در حالت اتصال به برق کارایی ندارد.

    این دستگاه از اصلاح برش چرخشی استفاده کرده و جنس تیغه های آن از استیل ضد زنگ ساخته شده است و باتری به کار رفته در آن هم از نوع نیکل هیدرید فلز می باشد.

    ریش تراش های فیلیپس یکی از بهترین برندهای ماشین اصلاح - بلاران

    ماشین اصلاح مدل S5370/26 Shaver

    این محصول بسیار مدرن و متفاوت از شرکت فیلیپس است که دارای امکانات فراوان و متعددی است.

    این نمونه از ریش تراش های فیلیپس هم قابلیت اصلاح به دو صورت خشک و تر را دارد و علاوه بر اینکه می توانید در زیر دوش از آن استفاده کنید، می توانید به راحتی از ژل اصلاح و یا فوم در هنگام اصلاح صورت، کمک بگیرید.

    این ریش تراش یکی از انواع دستگاه هایی است که برای افراد با پوست های حساس طراحی و ساخته شده است، از این جهت سرِ تیغه های این مدل ظاهر گردی دارد تا به پوست آسیب وارد نکند.

    تیغه ها در این ماشین بصورت دو لبه طراحی شده اند تا یک لبه ی تیغ بتواند مو را بلند کرده و لبه دیگر به قطع مو بپردازد، تا موها راحت تر اصلاح شوند.

    مدت زمان شارژ کامل برای این دستگاه 60 دقیقه است که پس از شارژ، شما می توانید بطور مداوم به مدت 50 دقیقه از آن استفاده کنید.

    از همه جالب تر اینکه این ریش تراش سیستم تمیز کننده ی خودکار دارد، که حتی دارای کارتریج قابل تعویض هم هست و به سادگی خواهد توانست دستگاه را تمیز و پاکیزه تحویل شما بدهد.

    ویژگی بسیار متفاوتی که این ریش تراش دارد و آن را از انواع مشابه خود متمایز می کند، 5 نشانگر متفاوتی است که در آن تعبیه شده است.

    در زمان روشن کردن این دستگاه  که نمونه ای از انواع ریش تراش های فیلیپس است، چراغ نشانگر باتری با سه چراغ و به مدت چند ثانیه روشن می ماند و مقدار باقی مانده از شارژ را به شما نشان می دهد.

    هر گاه باتری در حال تمام شدن باشد، نشانگر حالت چشمک زن به خود گرفته و رنگ چراغ نارنجی می شود، اما در هنگامی که دستگاه در حال شارژ باشد، چراغ آن با رنگ سبز نمایان می گردد.

    ماشین اصلاح - بلاران

    ماشین اصلاح فیلیپس مدل BT5205/23

    اگر به دنبال ریش تراش با قیمت مناسب و امکانات خوب هستید به شما پیشنهاد می کنیم که این مدل از ریش تراش های فیلیپس را هم مد نظر قرار دهید.

    تیغه های این ماشین اصلاح ضد آب و از استیل ضد زنگ است که حتی قابلیت تیز شدن خود کار و با دستگاه، که سبب افزایش طول عمر تیغه ها می شود را هم داراست.

    باتری های بکار برده شده در آن از نوع لیتیوم یونی است که با یک بار شارژ کردن آن، می توانید به مدت 70 دقیقه از ان بدون نگرانی استفاده کنید، ضمن اینکه این وسیله قابلیت استفاده از برق خانگی را هم دارد.

    این نمونه از ریش تراش های فیلیپس 15 حالت تنظیم طول از 0.4 تا 7 میلی متر را دارد که قابلیت برش چرخشی را هم داراست و توسط شرکت هلندی و پُر آوازه فیلیپس طراحی و ساخته شده است.

    ماشین اصلاح - بلاران

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *