عمومی

معرفی چند نمونه از بهترین ریش تراش های دنیا

معرفی چند نمونه از بهترین ریش تراش های دنیا - بلاران
  • بهترین ریش تراش های دنیا توسط شرکت های معروف و پُرآوازه  که کارشان ساخت ابزار و لوازم آرایشی است صورت می گیرد.

    گاهی اوقات اشتباه ما این است که بخاطر تفاوت قیمتی که جنس های بی نام و نشان دارند، اقدام به خرید آن ها می کنیم و شاید در آن لحظه به تبعات کار فکر نمی کنیم.

    اما آنچه که مسلم است این نکته است که اینگونه جنس ها هیچگاه با نمونه هایی که از شرکت های برند و معروف می خرید و امکاناتی که این دسته از محصولات دارند، یکسان نخواهد بود.

    از همه مهمتر اینکه متریال بکار رفته در ساخت وسایل و لوازم آرایشی، در شرکت های معتبر، با شرکت های ناآشنا و ناشناخته که جنس های ارزان تری دارند، قطعاً مشابه یکدیگر نیست.

    پس اگر قرار است جنسی مرغوب و با کیفیت را خریداری کنید که سال های سال برایتان کار کند و با خیال راحت به استفاده از ریش تراش بپردازید، بهتر است با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید یکی از مدل های شرکت های معروف را انتخاب کنید.

    شناخت چند نمونه از بهترین ریش تراش های دنیا

    برای اینکه بتوانید یکی از بهترین و مرغوب ترین ماشین های اصلاح را برای خود خریداری کنید، لازم است تا برخی از نمونه های آن را بشناسید.

    معرفی چند نمونه از بهترین ریش تراش های دنیا - بلاران

    ماشین اصلاح رمینگتون مدل HC5880

    این مدل از ماشین های اصلاح هم جزو کاربردی ترین نمونه ها در نوع خود است، که تیغه های آن از استیل ضد زنگ تهیه شده است و دستگاه قابلیت برش مستقیم را دارد.

    منبع تغذیه این ماشین اصلاح هم به کمک سیم و با برق خانگی است و قابلیت شارژ با باتری را هم دارد، که می توانید با 4 ساعت شارژ به مدت 2 ساعت از این ماشین اصلاح استفاده کنید.

    همچنین با کمک این ماشین اصلاح قادر خواهید بود تا موهای خود را به اندازه 1.5 تا 25 میلی متر کوتاه کنید، که البته باید بدانید که این ریش تراش فاقد قسمت خط زن است.

    به هر حال این نمونه از ماشین های اصلاح هم با استقبال خوبی روبرو بوده است و جزو بهترین ریش تراش های دنیا محسوب می شود.

    معرفی چند نمونه از بهترین ریش تراش های دنیا - بلاران

    ماشین اصلاح براون مدل Series 9 9240s

    این ماشین اصلاح دارای استحکام و طول عمر بسیار بالایی است که با سرعت مطلوب و زیاد توانسته رضایت مشتریان را به خود جلب کند.

    از ویژگی های این ریش تراش می توان به ظاهر زیبا و طراحی ارگونومیک دسته اشاره کرد که با قدرت بالا سبب اصلاحی آسان، راحت و یکدست، حتی برای موهایی تا 5 میلی متر می شود.

    این دستگاه دارای تیغه های انعطاف پذیر و قابلیت برش در جهات گوناگون است که امکان اصلاح خشک و مرطوب را ضمن محافظت از پوست برای شما فراهم خواهد کرد.

    این وسیله دارای باتری قابل شارژ است که در مدت زمان 50 دقیقه کاملاً شارژ می شود و امکان استفاده برای مدت زمان طولانی را داراست و پس از اینکه دستگاه بطور کامل شارژ شد، به صورت خودکار قطع می شود.

    این ماشین ریش تراشی که ضد حساسیت و ضد التهاب است، برای پوست های حساس مناسب است و برای کاربر، امکان اصلاح روزانه را بدون هیچ مشکلی فراهم خواهد کرد.

    این محصول که از بهترین ریش تراش های دنیا محسوب می شود، با توجه به امکاناتی که برای مشتری فراهم می کند دارای قیمت قابل قبولی است.

    این ماشین اصلاح مزایایی مانند، قابلیت استفاده در زیر دوش و ضد آب بودن و استفاده به صورت خشک، دارای خط زن، قابلیت شارژ، جنس تیغه استیل ضد زنگ، قابلیت اصلاح حتی با شماره صفر، استند شارژ، مدت 50 دقیقه شارژ کامل و… را هم داراست.

    معرفی چند نمونه از بهترین ریش تراش های دنیا - بلاران

    ماشین اصلاح پرومکس مدل 2235

    این ماشین اصلاح که در کشور کره ساخته شده است، به سبب کیفیت و کارکرد فوق العاده ای که دارد، از بهترین و مناسب ترین ریش تراش های موجود در بازار به شمار می رود.

    نوع باتری استفاده شده در آن لیتیوم یونی بوده و ظرفیت باتری آن 2200 میلی آمپر است.

    این ماشین اصلاح دارای شانه های دو طرفه است که می توان از ان ها برای مرتب کردن، کوتاه کردن و حتی فرم دادن به موهای سرو صورت استفاده کرد.

    بدین ترتیب شرکت های فیلیپس، پاناسونیک، براون، پرنسلی، پرومکس، جیمی و… را می توان جزو برترین برندها و تولید کننده ی بهترین ریش تراش های دنیا دانست، که با هم در رقابت تنگاتنگی قرار دارند.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *