عمومی

چگونه با استفاده از شیوه های طبیعی مژه های پر و بلند داشته باشیم؟

چگونه با استفاده از شیوه های طبیعی مژه های پر و بلند داشته باشیم؟ - بلاران
  • برای اینکه مژه های پر و بلند داشته باشیم، لازم نیست که حتماً راه های غیر ممکن و یا بسیار ریسک پذیری را انتخاب کرده و آن ها را انجام دهیم، فقط لازم است تا موادی را که روزانه مورد استفاده قرار می دهیم، یا به همین مواد غذایی که روزانه مصرف می کنیم توجه کرده و آن ها را بیشتر مورد مطالعه قرار دهیم، تا به راحتی با برخی از این مواد که برای مو و پوست مفیدند، آشنا شویم.

    در این مطلب که پیش روی شما عزیزان قرار دارد، در باره محصولاتی صحبت خواهیم کرد که استفاده از این مواد هم به پرپشتی مو و مژه کمک کرده و از این طریق می توانید موها را تقویت کنید، اما شاید برایتان تعجب آور باشد که آیا واقعاً می شود با این مواد به مژه های بلند و پرپشت دست یافت؟

    برای دانش بیشتر در این مورد با ما تا پایان همراه باشید و اگر تمایل داشتید برخی از این روش ها را که بی ضرر هم هستند، امتحان کنید تا به نتایج بسیار مفید آن البته در استفاده دراز مدت، دست یابید.

    مژه های پر و بلند با استفاده از مواد طبیعی

    شاید برایتان بسیار تعجب آور و شگفت انگیز باشد که این مواد بتوانند سبب تقویت و پرپشتی مژه ها شوند، اما واقعیت دارد و کافیست تا آن ها را امتحان کنید!.

    چگونه با استفاده از شیوه های طبیعی مژه های پر و بلند داشته باشیم؟ - بلاران

    استفاده از چای سبز!

    چای سبز دارای خواص بسیار گوناگون و مفیدی است که یکی از آن ها داشتن فلانوئید است که باعث رشد و تقویت مژه ها و ضخیم تر شدن موها خواهد شد و این نتایج به واسطه مطالعات دقیقی است که بر روی این گیاه خوراکی، یا بهتر بگوئیم این دمنوش مفید انجام گرفته است.

    برای اینکه مژه های خود را تقویت کرده و از تارهای نازک آن خلاص شوید، باید یک فنجان از دمنوش چای سبز را بگذارید تا کاملاً خنک شود و سپس با کمک یک تکه پنبه تمیز و استریل، چای را به آرامی از قسمت ریشه تا نوک بر روی مژه های خود بمالید و چندین باراین کار را تکرار کنید تا مژه ها به چای سبز آغشته شوند.

    دقت کنید که خیسی پنبه نباید آنقدر باشد که چای به داخل چشم نفوذ کند و فقط باید مژه ها و پلک را با آن خیس نمایید و زمان 15 دقیقه برای ماندن این محلول بر روی مژه ها کافیست و بعد از این مدت باید صورت خود را با آب بشوئید و برای گرفتن نتیجه مطلوب که داشتن مژه های پر و بلند است، این روش را می توانید به مدت دو تا سه ماه و سه روز در هفته تکرار کنید.

    چگونه با استفاده از شیوه های طبیعی مژه های پر و بلند داشته باشیم؟ - بلاران

    استفاده از تخم مرغ!

    این فقط خوردن تخم مرغ نیست که مفید است، بلکه مالیدن آن بر روی مژه ها هم می تواند به بلند و ضخیم شدن آن کمک کند و به عنوان یک درمان خانگی و طبیعی بسیار مفید واقع شود.

    تخم مرغ یک غذای مقوی و سرشار از پروتئین است و حاوی بیوتن و ویتامین های خانواده B می باشد که برای داشتن مژه های پرپشت و ضخیم و همچنین افزایش بافت مژه ها لازم است.

    برای این منظور باید یک عدد تخم مرغ را درون ظرفی شکسته و زرده و سفیده آن را بصورت کامل هم بزنید و یک قاشق غذاخوری هم گلیسیرین به آن اضافه کنید و آنقدر آن را بزنید تا سفت و کرم رنگ شود، حالا از یک گلوله پنبه ای تمیز و استریل استفاده کرده و آن را به تخم مرغ آغشته کنید، دقت کنید که پنبه زیادی خیس نشود.

    این پنبه تخم مرغی را به آرامی بر روی مژه های خود ماساژ دهید و بعد از گذشت 10 دقیقه با دقت مژه ها را با آب ولرم بشوئید، این غذای مقوی مژه ها را می توانید به مدت چند ماهی با صبر و بردباری و دو بار در هفته بر روی مژه قرار دهید تا آنچه که می خواهید یعنی مژه های پر و بلند حاصل شود و مژه ها تقویت شوند.

    چگونه با استفاده از شیوه های طبیعی مژه های پر و بلند داشته باشیم؟ - بلاران

    استفاده از پوست لیمو

    پوست لیمو حاوی ویتامین های C و B و اسید فولیک است که نه تنها برای داشتن مژه های بلند و ضخیم مناسب است بلکه برای تقویت پوست و رشد مو، هم می تواند بسیار مؤثر واقع شود ومی توانید برای شفافیت و درخشندگی پوست هم از پوست لیمو ماسک های متفاوتی را بسازید.

    برای اینکه بتوانید نتایج بهتری را با مصرف این میوه بدست آورید، درون ظرفی پوست لیمو را در روغن زیتون و یا روغن کرچک خیس کنید و بگذارید تا این مخلوط، حدود دو تا سه هفته به همین حالت بماند، تا خواص پوست لیمو با روغن ممزوج شود، حالا با کمک یک تکه پنبه یا یک برس تمیز ریمل، این روغن را قبل از خواب بر روی مژه ها مالیده و آرام ماساژ دهید و صبح روز بعد صورت خود را با آب گرم بشویید.

    این روغن را می توانید دو تا سه شب در هفته بر روی مژه ها گذاشته و در اثر تکرار به مدت 3 تا 4 ماه، از نتایج فوق العاده آن که داشتن مژه های پر و بلند است، استفاده کنید.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *