آرایش

ترفندهای آرایش های روزانه را بهتر بیاموزیم

ترفندهای آرایش های روزانه را بهتر بیاموزیم - بلاران
  • آموزش ترفندهایی برای آرایش های روزانه به ما کمک خواهند کرد تا میکاپ ما ساده و ملایم باشد، همواره هنگام استفاده از لوازم آرایشی علاوه بر زیبایی، باید به فکر سلامت پوست خود هم باشیم و از مواد و محصولات آرایشی بصورت افراطی و نامتعادل استفاده نکرده و در عین سادگی در آرایش، جذاب باشیم.

    اگر بطور روزانه از مواد آرایشی استفاده می کنید بهتر است تا ضمن دانستن نکاتی در مورد آن، از محصولات آرایشی استاندارد و مرغوب برای آرایش خود کمک بگیرید تا سلامتی را فدای زیبایی نکرده باشید.

    شگردهایی برای آرایش های روزانه

    تمامی کسانی که عادت دارند هر روزه از لوازم آرایش مختلف برای میکاپ خود استفاده کنند، لازم است تا نکاتی را در این زمینه بدانند و با اینگونه آرایش ها آشنا باشند، چرا که در اینگونه میکاپ ها باید آرایش صورت لایت و ملایم باشد و از آرایش های سنگین و غلیظ پرهیز شود.

    در آرایش های روزانه اگر لازم است از کانسیلر استفاده کنید

    در آرایش را بصورت روزانه انجام می دهید، در صورتی که بر روی صورت خود جوش و یا لکه ای و یا سیاهی زیر چشم دارید که با کرم پودر پوشش داده نشده و باز هم بعد از کرم پودر زدن دیده می شوند، برای پوشاندن آن ها از کانسیلر استفاده کنید.

    کمی از کانسیلر مناسب با پوست خود را روی این قسمت قرار دهید و مانند کرم پودر آن را پخش کنید.

    در بحث مربوط به کانسیلرها کاملاً توضیح داده شد که کانسیلر را باید از رنگ طبیعی پوست، یکی دو درجه روشن تر انتخاب کنید و لازم نیست که این محصول آرایشی دقیقاً همرنگ پوست خریداری شوند.

    ترفندهای آرایش های روزانه را بهتر بیاموزیم - بلاران

    می توانید از فیکساتور هم کمک بگیرید

    اگر می خواهید آرایش خود را به مدت طولانی تری حفظ کرده و آن را ثابت نگه دارید، بعد از استفاده از کرم پودر و کانسیلر از یک پودر فیکس کننده آرایش کمک بگیرید، زیرا این پودر مانع از ذوب شدن و خراب شدن آرایش می گردد.

    این محصول در شکل های گوناگونی ارائه می شود، به عنوان اسپری فیکساتور و یا به عنوان یک پودر فیکس کننده فرقی نمی کند، مهم این است که بتواند این جذابیت را ساعت های طولانی تری برای شما حفظ کند.

    رژگونه بزنید

    در اینگونه آرایش ها بهتر است که از رژگونه ای ملایم و متناسب با رنگ پوست استفاده کنید و هر قدر این رژگونه به رنگ اصلی پوست شما نزدیک تر باشد، آرایش را طبیعی و جذاب تر نشان خواهد داد، که عموماً رژگونه های هلویی که رنگ ملایمی دارند، می توانند جزو مناسب ترین گزینه ها باشند.

    ترفندهای آرایش های روزانه را بهتر بیاموزیم - بلاران

    رژلب مناسبی بزنید

    همانطور که در آرایش های روزانه برای انتخاب رژگونه باید به سمت رنگ های ملایم پیش رفت، برای گزینش رنگ رژلب هم باید از رنگ های جیغ و تند و بسیار تیره پرهیز کرده وبه دنبال رنگ های ملایم و تقریباً همرنگ رژگونه باشید تا هماهنگی بیشتری در صورت ایجاد شده و آرایش شما بسیار طبیعی و زیبا جلوه کند، برای این منظور می توانید از یک برق لب معمولی هم کمک بگیرید و لب های براق اما بسیار جذاب داشته باشید.

    آرایش چشم روزانه

    گفتیم که میکاپ روزانه، باید ساده و ملایم و بدور از هرگونه افراط در آرایش باشد و وقت زیادی هم صرف آن نشود، پس برای آرایش چشم لازم نیست تا از آرایش های سنگین استفاده کرده و یا از سایه های چند رنگ و خط چشم کمک بگیرید، برای اینکه آرایش چشم هم جذاب و هم زیبا باشد، فقط لازم است تا از یک مداد چشم مرغوب و یک ریمل خوب و مناسب کمک بگیرید و با کمک ریمل مژه ها را پر و بلند نشان دهید و با مداد چشم هم کمی چشم را گیراتر نشان دهید.

    اگر باز هم ترجیح می دهید تا از سایه چشم استفاده کنید، بهتر است تا سایه هایی را انتخاب کنید که رنگی مشابه رنگ طبیعی پوست داشته باشند، یا به آن نزدیک باشد و یا اینکه در آرایش های روزانه از پالت هایی با رنگ های خنثی کمک بگیرید که عموماً در رنگ های زیتونی و قهوه ای و کرم و یا هلویی وجود دارند.

    ترفندهای آرایش های روزانه را بهتر بیاموزیم - بلاران

    آرایش ابروها

    می دانید که ابروها نقشی اساسی در زیباتر شدن و جذابیت چهره بر عهده دارند و در آرایش های جدید سعی در پرپشت نشان دادن هر چه بیشتر ابرو می شود، پس با کمک یک ریمل ابرو هم می توانید ابروهای خود را پرتر از آنچه که هست نشان دهید، برای این کار از ریملی استفاده کنید که رنگ آن نزدیک به رنگ ابروی شما باشد.

    اصولاً برای اینکه همیشه ابروهای تمیز و مرتبی داشته باشید لازم است تا خودتان دست به کار شوید و تند تند ابروهای اضافه را بردارید، اما دقت کنید تا شکل اصلی ابرو را حفظ کرده و فقط موهایی که در بالا و یا پایین ابرو رشد می کنند را مرتب، تمیز و پاکسازی کنید، که در این صورت برای رفتن به آرایشگاه هم کمتر وقت و هزینه صرف خواهید کرد.

    سعی کنید که در آرایش های روزانه خود سادگی و رنگ های ملایم را لحاظ کنید تا هر روز بهتر از دیروز به نظر آیید.

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *