عمومی

آیا می دانید بهترین برس با توجه به نوع و جنس موهای شما کدام است؟

آیا می دانید بهترین برس با توجه به نوع و جنس موهای شما کدام است؟ - بلاران
  • بهترین برس برای موهای شما، بستگی به جنس موها و پرپشتی و کم پشتی آن ها دارد، اما این برس ها خصیصه های مشترکی هم باید داشته باشند، یعنی این برس ها باید بتوانند سبب درخشش و نرمی موها شده و چربی های مفید را با کمک برس کشیدن، از کف سر به ساقه مو انتقال دهند.

    شاید در نگاه اول همه برس ها یکسان و یکجور به نظر آیند و شما احساس کنید که همه یک کار را انجام می دهند، ولی برس های مو انواع متفاوتی دارند که باید ابتدا آن ها را بشناسید و بدانید هر کدام چه کاری را برای موها انجام می دهند و بعد انتخاب درستی از بین آن ها داشته باشید.

    آیا می دانید بهترین برس با توجه به نوع و جنس موهای شما کدام است؟ - بلاران

    بهترین برس برای انواع مو

    برس کشیدن مو سبب مرتب و منظم شدن موها شده و باعث افزایش گردش خون در پوست سر افراد خواهد شد و برای مراقبت و سالم نگه داشتن مو مفید و لازم است بشرطی که برس مناسبی را متناسب با موهای خود انتخاب کنید.

    برس مو مناسب موهای پرپشت و ضخیم

    اگر دارای موهای پرپشت و انبوهی هستید و رشته های موی شما نیز ضخیم می باشند، بهتر است که از برس هایی با جنس پلاستیک استفاده کنید، چرا که این دندانه ها محکم هستند و به راحتی در بین انبوه موهای شما قرار گرفته و می توانند گره موهای شما را باز کرده و به آن ها حالت دهد.

    با اینکه برس های مویی هم مانند برس های نایلونی عمل می کنند، اما، برس های مویی و برس هایی که دندانه های ظریف و ضعیفی دارند، نخواهند توانست موهای پرپشت و ضخیم شما را به راحتی شانه کرده و گره های آن را باز کنند و یا به آن ها حالت دهند.

    آیا می دانید بهترین برس با توجه به نوع و جنس موهای شما کدام است؟ - بلاران

    برس مو مناسب موهای نازک و ظریف

    معمولاً کسانی که موهایی ظریف و نازکی دارند، برای صاف و مرتب کردن موهای خود مشکلی ندارند و با برس کشیدن می توانند حجم موهای خود را افزایش داده و حالتی همانند موهای معمولی در خود ایجاد کنند، بشرط اینکه مناسب ترین و بهترین برس را برای این جنس موی خود تهیه کنند.

    برای این موها باید از برس هایی کمک بگیرید که دندانه های آن از موها و الیاف طبیعی ساخته شده باشد و معمولاً این برس های مویی هستند که از موی طبیعی و زبر ساخته می شوند و جنس بدنه و دسته ی ان ها را هم از جنسی می سازند که در موها الکتریسیته ساکن ایجاد نکرده و در هنگام برس کشیدن، باعث پراکنده شدن موها به اطراف و بی نظمی در آن نخواهد شد.

    این برس ها که بهترین گزینه برای کسانی است که موهای کم حجم و بلند دارند، می تواند چربی طبیعی را که در روی پوست سر قرار دارد به خوبی به ساقه مو انتقال داده و آن را در همه مو پخش کند و کثیفی و گرد و خاک موجود در روی مو را هم با برس کشیدن از بین ببرد.

    برس مو برای موهای معمولی

    برای اینگونه موها بهتر است تا از برس هایی استفاده کنید که دندانه های آن ترکیبی از موی طبیعی و پلاستیک است و در واقع موهای طبیعی برس به وسیله یک لایه پلاستیک پوشانده شده است، این برس ها  بسادگی می توانند گره های موجود بر روی موهای معمولی را باز کنند.

    این برس ها هم قدرت کافی برای نفوذ در میان موها را دارند و هم نرمی لازم را برای یک برس کشیدن آرام و ملایم خواهند داشت، البته عموماً این برس ها می توانند برای هر نوع مویی مورد استفاده قرار گیرند، اما  مناسب ترین و بهترین برس برای موهای معمولی هستند و سبب درخشش بیشتر و زیبایی بیشتر موهای شما خواهند شد.

    آیا می دانید بهترین برس با توجه به نوع و جنس موهای شما کدام است؟ - بلاران

    برس مناسب برای موهای آسیب دیده و ضعیف

    معمولاً ابتلا به برخی بیماری ها و یا موهایی که مکرراً در معرض ابزارهای حرارتی قرار می گیرند و یا پی در پی رنگ می شوند، بشدت آسیب دیده و شکننده و ضعیف خواهند شد و بعد هم چند شاخه شده و اغلب دچار موخوره می گردند.

    گاهی اوقات هم این صدمات به قدری جدی و زیاد است که سبب ریزش موی بخشی از سر و یا کچلی کامل خواهد شد.

    برای انتخاب برس برای اینگونه موها یعنی موهای ضعیف، لازم است تا از برسی با موهای طبیعی و نرم کمک بگیرید، که هر چه این موها نرم تر و لطیف تر باشند برای موهای آسیب دیده بهتر خواهند بود، این برس ها قادرند با گردش مناسب خون در کف سر، موها را تقویت کرده و با قوی شدن ساقه مو، سبب افزایش رشد مو در سر شوند.

    هرچه این برس ها موهای طبیعی نرم تری داشته باشند، برای موهای آسیب دیده شما بهتر خواهند بود، پس تلاش کنید برای اینکه آسیب دیدگی مو را به حداقل خود برسانید از مناسب ترین و بهترین برس و شانه ای که برای موهای شما وجود دارند بهره ببرید و با کمک آن ها به رشد بیشتر و سریعتر موهای خود کمک کنید.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *