عمومی

کشیدن خط چشم و انواع مدل های آن برای چهره های مختلف

کشیدن خط چشم و انواع مدل های آن برای چهره های مختلف - بلاران
  • کشیدن خط چشم برای اغلب خانم ها کار دشوار و سختی است، بعلاوه اینکه معمولاً نمی دانند که چگونه خطی با توجه به مدل چشم ها برای آنان مناسب است و در برخی موارد آنچه را که در نظر دارند نمی توانند اجرایی کنند.

    در این مطلب قرار است تا در مورد نحوه کشیدن خط چشم با شما عزیزان صحبت کنیم، اگر نیاز به این آموزش دارید با ما همراه شوید.

    کشیدن خط چشم برای انواع چشم ها

    کشیدن خط چشم برای همه چشم ها یکسان نیست و باید خط چشم متناسب با چشم و صورت خود را بیابید تا آن ها را از آنچه که هست بهتر نشان دهید.

    خط چشم مناسب برای چشمان درشت

    چشم ها، زیباترین قسمت از چهره است که در صورت برخی از افراد به طور طبیعی درشت آفریده شده است و اینگونه چشم ها حتی بدون هیچ آرایشی هم زیبا  هستند.

    اما اگر می خواهید برای چشمان درشت و زیبای خود، جذابیت بیشتری را بسازید؛ خط چشم پهن و دنباله دار می تواند شما را به این هدف نزدیکتر کند.

    با خط چشم پهن و دنباله دار چشم های شما حتی از آنچه که هست درشت تر به نظر خواهد آمد، اما اگر می خواهید چشمانتان کمی کوچکتر به نظر آیند، داخل چشم را سیاه کنید.

    کشیدن خط چشم و انواع مدل های آن برای چهره های مختلف - بلاران

    خط چشم مناسب چشمان ریز

    برای کسانی که چشمانی ریز دارند و می خواهند آن ها را بزرگتر و درشت تر نشان دهند، پیشنهاد می کنیم که خط چشم خود را پهن و بلند ترسیم نکنند، چرا که نتیجه ای عکس خواهید گرفت.

    برای اینگونه چشم ها، باید خط چشم را باریک و بر روی خط مژه و با دنباله ای کوتاه و رو به بالا ترسیم کنید، تلاش کنید تا گوشه های خط چشم را خارج از خط اصلی چشم بکشید و تعادل را حفظ کنید تا چشمان شما کشیده تر به نظر آیند.

    پیشنهاد می کنیم که هم بالای چشم خط بکشید و هم پایین آن، چون کشیدن خط در قسمت پایین چشم هم سبب بزرگ نمایی چشمان خواهند شد.

    خط چشم مناسب برای چشمان فاصله دار

    در بعضی افراد فاصله بین دو چشم بیشتر است و به اصطلاح چشمان فاصله داری دارند، برای اینکه این فاصله را کم کنید، بهتر است تا موقع کشیدن خط چشم، تمرکز را بیشتر بر روی قسمت های داخلی چشم معطوف کنید.

    چون تیره کردن قسمت های داخلی چشم، فاصله چشمان شما را کمتر نشان خواهند داد و می توانید در قسمت های داخلی چشم هم خط چشم بکشید تا فاصله بین دو چشم کمتر نمایان شود.

    اما قسمت بیرونی چشم ها را بطور طبیعی و معمولی بکشید و سعی کنید خط را بلند تر از خط مژه رسم نکنید.

    کشیدن خط چشم و انواع مدل های آن برای چهره های مختلف - بلاران

    خط چشم مناسب برای چشمان گود

    توجه داشته باشید که برای این افراد هم خط چشم پهن مناسب نیست و بهتر است تا خط چشم خود را باریک و نازک بکشید و کمی هم به آن دنباله بدهید و در قسمت های داخلی چشم هم خط نازکی را ایجاد کنید.

    هرگز در زیر خط چشم، از سایه های تیره استفاده نکنید، چون این کار مانند خط چشم پهن، گودی چشمان شما را بیشتر خواهند کرد، پس سعی کنید از سایه های روشن وخط چشم باریک کمک بگیرید تا گودی چشمان شما کمتر نمایان شوند.

    خط چشم مناسب برای چشمان از حدقه بیرون زده

    این چشم ها برعکس چشم های گود، بیش از حد بیرون هستند و برای اینکه آن را تا حدودی متعادل جلوه دهند بهتر است تا پشت پلک را یک خط چشم پهن بکشند و از سایه تیره هم به عنوان یک مکمل کمک بگیرند.

    همانطور که گفتیم سایه تیره باعث می شود تا چشم ها گود تر جلوه کند و وقتی تیرگی پشت چشم زیاد باشد چشم ها فرورفته تر به نظر می آیند.

    خط چشم مناسب برای چشمان پف دار

    برای اینگونه چشم ها، توصیه ما کشیدن خط چشم تقریباً گربه ای ست، بدین ترتیب که خط چشم را از وسط پشت پلک شروع کرده و آن را به سمت بیرون بکشید.

    برای اینکه کار بهتر انجام شود، انتهای خط چشم را کمی خارج تر از خط اصلی چشم کشیده و آن را رو به بالا هدایت کنید و حالتی گربه ای شکل به آن بدهید.

    در قسمت داخلی چشم هم، خط چشم را باریک تر رسم کنید تا پف چشم های شما کمتر و پلک هایتان از آنچه هست بزرگتر و پهن تر به نظر آیند.

    کشیدن خط چشم و انواع مدل های آن برای چهره های مختلف - بلاران

    خط چشم مناسب برای چشمان گرد

    برای چشم های گرد هم توصیه ما، خط چشم گربه ای و یا خط چشمی است که به سمت بیرون کشیده شده و دنباله دار باشد، تا چشم ها را کشیده تر نشان دهد و از گردی چشم ها بکاهد.

    اینگونه افراد بهتر است تا در نیمه ابتدایی چشم، خطی بسیار باریک بکشند و بعد به مرور تا انتها آن را پهن کنند.

    در مطالب بعدی در مورد نحوه صحیح کشیدن خط چشم نکاتی را ارائه خواهیم داد از اینکه ما را همراهی می کنید سپاسگزاریم.

     

     

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *