عمومی

آیا روش های کشیدن خط چشم را می دانید؟

آیا روش های کشیدن خط چشم را می دانید؟ - بلاران
  • شما با انواع روش های کشیدن خط چشم می توانید در چهره خود تغییر زیادی را ایجاد کنید چون نوع خط چشمی را که بر روی صورت رسم می کنید می تواند چهره شما را ظریف و جذاب نشان دهد و یا اینکه از چهره شما فردی خشن و ترسناک بسازد.

    البته کشیدن خط چشم، همیشه برای نشان دادن چهره ای زیباتر و جذاب تر بر روی چشم کشیده می شود، اما گاهی اوقات در اثر عدم آگاهی ممکن است خطی را بر روی چشم رسم کنیم که با توجه به فرم چهره نتیجه ای متفاوت داشته باشد.

    در این پست قرار است تا به طور کلی طرز کشیدن خط چشم را آموزش ببینیم، پس با ما بمانید.

    آیا روش های کشیدن خط چشم را می دانید؟ - بلاران

    معرفی روش های کشیدن خط چشم

    اگر مبتدی و تازه کار هستید بهتر است تا با یک خط چشم ساده و ضد آب شروع کنید که کشیدن خط چشم با آن راحت تر است، یک خط چشم نرم و مشکی.

    شاید این نکته را باید یک اصل در روش های کشیدن خط چشم تلقی کرد که خط چشم باید با پهنی پلک و بزرگ و کوچک بودن آن هماهنگ باشد، یعنی به طور کلی بهتر است که برای پلک های پهن، خط چشمی عریض و پهن کشید و برای پلک های کوچک و کم وسعت، خطی چشمی نازک ترسیم کرد.

    خط چشم های نیمه و کوتاه

    خط چشم نیمه و کوتاه را لازم نیست که در سرتاسر پلک بکشید، بلکه آن را از مرکز پلک تا انتهای چشم رسم کنید، این نوع خط می تواند هم برای افرادی که چشمان درشت دارند و هم برای آنان که چشمانی ریز دارند، مناسب باشد.

    آیا روش های کشیدن خط چشم را می دانید؟ - بلاران

    ایجاد خط چشم نامرئی در بین مژه ها

    این نوع خط چشم با کشیدن مداد در بین مژه ها شکل می گیرد، کافیست که سر مداد خود را تیز کرده و با دقت خطی را در سراسر و بین مژه های خود در پلک بالایی ایجاد کنید.

    این کار سبب می شود که خطی طبیعی در بین مژه ها ایجاد شده و از حد طبیعی خود پرتر به نظر برسد، این کار را برای پلک پایینی هم می توانید انجام دهید تا چشمان جذاب تری داشته باشید.

    از دیگر انواع روش های کشیدن خط چشم اینست که به آرامی پلک بالایی خود را به سمت ابروها بالا بکشید و همین خط را بر روی لبه های پلک که فاصله بین چشم و مژه ها هستند بکشید، در قسمت پلک پایین هم و بر روی لبه پلک، به ارامی با مداد خط بکشید و اگر تمایل دارید، خطی باریک هم بر روی پلک بالا بکشید، حالا به مژه ها کمی ریمل بزنید و زیبایی چشمانتان را نظاره گر باشید.

    با هر نوع خط چشمی که می کشید، در واقع با زدن ریمل آرایش چشمانتان کامل گشته و مژه ها پر و مشکی به نظر می آیند و بدون آرایش مژه ها، چه آن ها طبیعی و چه مصنوعی باشند، باز هم آرایشی که بر روی چشم انجام داده اید به نظر نخواهد آمد.

    آیا روش های کشیدن خط چشم را می دانید؟ - بلاران

    خط چشم دنباله دار

    این مدل خط چشم به خط چشم گربه ای هم معروف است، برای ترسیم آن از گوشه داخلی چشم شروع کرده و یک خط صاف و کاملاً نزدیک به مژه ها را تا جایی که مژه ها تمام می شوند بکشید،

    سپس نقطه ای را که می خواهید خط چشمتان تا آنجا امتداد یابد را علامت بزنید، حالا خطی را که کشیده بودید به نقطه ای که گذاشته بودید وصل کرده و انتهای آن را تیز تر کنید.

    ممکن است در دفعات اول خط چشم گربه ای شما، خیلی آن چیزی که شما می خواهید از کار در نیاید که البته خیلی طبیعی است، اما در اثر تمرین و تکرار در انواع کشیدن خط چشم در این کار موفق خواهید شد.

    به طور کلی برای کشیدن انواع خط چشم شگردی لازم است که آن را در پست بعدی توضیح خواهیم داد، پس کماکان با ما بمانید.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *