عمومی

معرفی انواع روش های موزدایی از صورت و بدن

معرفی انواع روش های موزدایی از صورت و بدن - بلاران
  • امروزه انواع روش های موزدایی برای صورت و بدن، سبب شده تا افراد با خیال راحت به استفاده یکی از شیوه هایی که مناسب پوست و بدن آن ها است، مبادرت کنند.

    برخی از این شیوه ها از قدیم الایام مرسوم بوده و برخی دیگر جزو روش های جدیدی است که با توجه به تکنولوژی و دانش روز بدست آمده است.

    در این مطلب قرار است تا به معرفی و شناخت بیشتری در این رابطه بپردازیم و شما را در یافتن بهترین و مؤثرترین راه برای از بین بردن موهای زائد، کمک کنیم.

    برای بدست آوردن نتیجه نهایی لطفاً تا پایان مطالب با ما همراه باشید.

    معرفی انواع روش های موزدایی از صورت و بدن - بلاران

    انواع مختلف روش های موزدایی از صورت و بدن

    برای اینکه بهترین راه برای از بین بردن موهای زائد را پیدا کنیم، باید به میزان، جنس و سرعت رشد موها، نوع و جنس پوست و بیماری هایی که ممکن است پوست به آن مبتلا باشد و در برخی موارد حتی هزینه ای که باید صرف کنیم، دقت داشته باشیم.

    جنس و مقدار موها و همین طور سرعت رشد آن ها، در برخی افراد بسیار کم، ولی در برخی بسیار زیاد است و بعضی از افراد هم که دارای موهایی با شرایط معمولی هستند، پس هر یک با توجه به شرایط خود باید راه مناسبی را برای از بین بردن این موهای اضافه بیابند.

    معرفی انواع روش های موزدایی از صورت و بدن - بلاران

    اصلاح یا شیو با تیغ

    این روش که به اصلاح مرطوب هم معروف است، یکی از ساده ترین و ارزان ترین روش ها برای برطرف کردن موهای زائد صورت و بدن چه در خانم ها و چه در آقایان است که در گذشته بیشتر مورد استفاده بوده است.

    از این روش علاوه بر اصلاح صورت، می توانید برای از بین بردن موهای اضافه سایر قسمت های بدن،  هم به راحتی استفاده کنید، چون روشی ساده، آسان، سریع، کم هزینه و بدون درد است که برای انجام آن تقریباً نیاز به مکان ویژه و خاصی هم ندارید.

    برای استفاده از روش های موزدایی تیغه های ژیلت هم مانند همین تیغ های ساده و معمولی عمل کرده و با استفاده از صابون و یا ژل ها و فوم های مخصوص، براحتی خواهید توانست اصلاح صورت و بدن را بخوبی انجام دهید.

    حتی روی بعضی از تیغ های ژیلت، نوارهای باریک صابون تعبیه شده است که کار اصلاح را به مراتب ساده تر خواهد کرد و دیگر نیازی به استفاده از ژل مخصوص اصلاح و یا صابون نخواهید داشت.

    برای استفاده از ژیلت ها بهتر است تا متناسب با جنسیت و همین طور به تفکیک ژیلت های صورت و بدن، آن ها را مورد استفاده قرار دهید و همواره از استفاده یک تیغ برای دیگر قسمت های بدن و به صورت مشترک بپرهیزید.

    اما در روش اصلاح با تیغ و ژیلت، چون موها صرفاً از روی پوست و از ساقه برش داده و تراشیده می شوند، موها به زودی و بسرعت رشد خواهند کرد و دوباره باید به اصلاح مجدد موها اقدام کنید.

    در مطالب قبلی بصورت مفصل در رابطه با شیو کردن پوست صورت صحبت کردیم و روش و مزایا و معایب آن را هم مورد بررسی قرار دادیم، لطفاً با خواندن مطالب قبلی اطلاعات خود را در این زمینه تکمیل کنید.

    معرفی انواع روش های موزدایی از صورت و بدن - بلاران

    اصلاح با دستگاه های برقی

    اینگونه دستگاه های اصلاح برقی که بیشتر مورد استفاده آقایان است، یکی از روش های موزدایی از بدن و صورت است که برخی از خانم ها هم از آن استفاده می کنند، که این دستگاه به کمک نیروی الکتریسیته بکار افتاده و با کمک تیغه هایی که بر روی آن قرار دارد، می توان موهای زائد را از بین برد.

    اما در این روش هم موها از روی پوست اصلاح شده و عمقی نخواهد بود، به همین دلیل بسرعت موها رشد مجدد داشته و باید در فاصله کوتاهی اقدام به اصلاح بدن و یا صورت نمایید.

    دقت کنید که بعد از هر بار استفاده از دستگاه، باید تیغه ها تمیز و خشک شده و ضد عفونی شوند و برای استفاده در دفعه بعد آماده گردند.

    برخی از این دستگاه ها که پیشرفته ترند، دارای صفحه نمایشگری هستند که سرعت دستگاه و یا دیگر موارد مورد نیاز را بر روی صفحه نشان داده و شما را از کم و کیف عملکرد دستگاه مطلع خواهد کرد.

    استفاده از این روش مناسب کسانی است که دارای پوست های حساسی هستند و با استفاده روش های دیگر پوست آن ها دچار قرمزی، جوش، التهاب و مواردی از این دست می شود، اما با کمک این دستگاه ها دیگر نگران این موارد نخواهند بود.

    از مزایای اینگونه دستگاه ها این است که می توانید با خرید یک عدد از آن ها، خودتان در منزل اقدام به کار کنید و بدون نیاز به مراجعه به سالن های آرایشی و پرداخت هزینه های گزاف و صرف وقت، به شفاف سازی پوست خود بپردازید.

    لطفاً برای تکمیل اطلاعات، در مطالب بعدی دیگر روش های موزدایی از بدن و صورت را مطالعه کنید.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *