عمومی

فاندیشن چیست و چه کاربردی در آرایش دارد؟

فاندیشن چیست و چه کاربردی در آرایش دارد؟ - بلاران
  • فاندیشن یا فوندیشن، با کمک یک سری از محصولات آرایشی، جهت زیر سازی در آرایش به کار می رود.

    داشتن پوستی صاف و شفاف به داشتن چهره ای زیبا و جذاب کمک می کند که داشتن این چهره به طور طبیعی برای همه وجود ندارد؛ اما امروزه با بکارگیری روش ها و متدهای جدید، این کار تا حدود بسیار زیادی و به سادگی میسر است.

    اگر با ما همراه باشید اطلاعات بیشتری را در این مورد کسب خواهید کرد.

    فاندیشن چیست و چه کاربردی در آرایش دارد؟ - بلاران

     فاندیشن و مطالب مربوط به آن

    فاندیشن را در واقع باید یک معجزه در حرفه ی آرایشگری به شمار آورد؛ چرا که به کمک آن می توان لکه ها، جوش ها، کبودی ها، قرمزی ها فرورفتگی ها، جای زخم و حتی ضایعات و ایرادات بوجود آمده بر روی پوست را به راحتی ناپدید کرده و پوشاند!

    با بکار گیری این روش دیگر خانم ها نباید نگران شفاف شدن و یکدست کردن پوست خود باشند؛ بخصوص خانم هایی که پوست چندان صاف و بدون ایرادی ندارند.

    چون برای داشتن یک آرایش بی عیب و نقص و بی نظیر، مهمترین فاکتور، داشتن پوستی درخشان و صاف است و چنین پوستی می تواند حتی به یک آرایش ساده جلوه ای صد چندان بدهد.

    برای داشتن یک زیر سازی مطلوب برای پوست، باید به ترتیب از مرطوب کننده، پرایمر، کانسیلر و فوندیشن و در نهایت از پنکک کمک بگیرید.

    فاندیشن در واقع همان کرم پودر است که برای یکنواخت کردن رنگ صورت و پوشاندن عیوب صورت و شفافیت بخشیدن آن در آرایش بکار می رود.

    این محصول آرایشی قادر است جلا و درخشندگی فوق العاده ای را به پوست شما بدهد، به شرط اینکه به انتخاب و طرز استفاده آن آگاهی کامل داشته باشید.

    یکی از مهمترین فاکتورها یا بهتر بگوئیم اصلی ترین مسئله در یک فوندیشن خوب، انتخاب رنگ درست و متناسب با پوست صورت است.

    پس بهتر است از کرم پودرهای همرنگ با پوست استفاده کنید تا آرایش و پوست، حالتی غیر طبیعی نداشته باشد؛ چون استفاده از رنگ اشتباه و نامتناسب با پوست و یا حتی محصول نامرغوب، ممکن است صورت شما را پیرتر و خسته تر و حتی بدتر از حالت طبیعی و بدون آرایش تان نشان دهد.

    بعلاوه اگر قبل از فوندیشن، کرم مرطوب کننده بزنید کار مطلوبتر خواهد شد.

    بهتر است به وجود کرم ضد آفتاب و یا عدم وجود آن در کرم پودر هم دقت داشته باشید؛ چون در صورت بودن ضد آفتاب در کرم پودر، حتی با زدن کرم پودر به تنهایی، پوست شما را در برابر اشعه های مضر آفتاب هم حفظ خواهد شد.

    فاندیشن چیست و چه کاربردی در آرایش دارد؟ - بلاران

    روش درست استفاده از فوندیشن

    برای داشتن یک زیرسازی عالی بهترین شیوه اینست که ابتدا پوست را از هر گونه آرایش قبلی و آلودگی هایی که ممکن است بر روی صورت قرار داشته باشد، پاک کنید.

    برای این کار می توانید از انواع پاک کننده های آرایشی کمک بگیرید و صورت خود را به خوبی بشوئید.

    پس از پاکسازی پوست آن را به وسیله یک کرم مرطوب کننده، مرطوب کنید و سعی کنید با ماساژ دادن؛ مرطوب کننده جذب پوست شود.

    کمی صبر کنید تا مرطوب کننده بر روی پوستتان خشک شود سپس برای ماندگاری آرایش خود، از پرایمر استفاده کنید.

    حالا می توانید برای پوشاندن سیاهی دور چشم، جای جوش، دور دهان یا پیشانی و یا هر جایی که نیاز به پوشش بیشتری دارد؛ از کانسیلر کمک بگیرید و با برس مخصوص این کار را به راحتی انجام دهید.

    شما می توانید از کانسیلر بسته به پوششی که می خواهید انجام دهید؛ حتی بعد از فاندیشن هم استفاده کنید.

    وقتی انجام این مراحل به پایان رسید؛ زمان استفاده از فوندیشن فرا رسیده؛ پس یک برس مرغوب و مخصوص کرم پودر را بردارید و کرم پودر را به تمام قسمت های صورت پخش کنید و در آخر هم با کمک پنکک آرایش خود را ثابت نمائید.

    این نکته مهم را در نظر داشته باشید که برای بوجود نیامدن و عدم هماهنگی بین رنگ پوست گردن و صورت بهتر است که از کرم پودر برای پوشاندن و یکدست کردن رنگ گردن هم، استفاده کنید.

    فاندیشن چیست و چه کاربردی در آرایش دارد؟ - بلاران

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *