عمومی

بهترین مدل ابرو با توجه به فرم صورت شما چگونه می تواند باشد؟

بهترین مدل ابرو با توجه به فرم صورت شما چگونه می تواند باشد؟ - بلارن
  • به نظر شما بهترین مدل ابرو برای صورت شما چگونه باید باشد؟

    می دانید که هر مدل ابرویی به هر مدل صورتی نمی آید و شما متناسب با فرم صورت خود باید ابروها را شکل دهید، بعضی اوقات ابرویی را روی صورت دیگران مشاهده می کنید که چقدر زیباست، اما لزوماً این مدل ابرو، شاید در صورت شما آن زیبایی را نداشته باشد.

    برای اینکه بدانیم چه مدل ابروهایی برای چه فرم از صورت ها مناسب تر هستند، حتماً این پست را تا پایان مطالعه کنید.

    بهترین مدل ابرو با توجه به فرم صورت شما چگونه می تواند باشد؟ - بلارن

    انتخاب بهترین مدل ابرو

    ابتدا با شناخت فرم صورت خود که در کدام دسته از دسته های زیر جای می گیرند، می توانید ایده آل ترین مدل ابرو را برای خود بیابید.

    زیباترین مدل ابرو برای صورت های بیضی شکل

    اگر طرح کلی صورت شما به شکل بیضی است، سعی کنید تا ابروهای کشیده و تیره برای خود ایجاد نکنید، چون در این صورت طول صورت شما بیشتر نمایش داده خواهد شد و صورت شما بلند تر به نظر خواهد آمد.

    اما چون اینگونه صورت ها دارای تناسب بیشتری در اجزاء صورت خود هستند، مدل ابروی کلاسیک و متعادل برای آن ها ایده آل خواهد بود.

    بهترین مدل ابرو با توجه به فرم صورت شما چگونه می تواند باشد؟ - بلارن

    زیباترین مدل ابرو برای صورت های گرد

    اگر صورتی گرد دارید، ابروهایی کشیده با ایجاد زاویه ای تیز، چهره ی شما را متعادل و چشمان شما را بزرگتر نشان خواهد داد.

    از آنجایی که صورت های گرد، زاویه ی برجسته ای در صورت ندارند، مدل ابروی زاویه دار به آن ها کمک می کند تا صورت شان به شکل بهتری نمایان شود و اگر کمان ابرو کمی بالاتر قرار گیرد و یک زاویه تند را ایجاد کند، موجب می شود تا صورت شما کشیده تر به نظر برسد.

    زیباترین مدل ابرو برای صورت های مربعی

    اگر صورت شما حالت مربعی دارد که در آن زاویه های صورت برجسته تر نمایان می شوند، برای متعادل کردن زاویه های صورت و نمایش کمتر آن،  مدل ابروهای دایره ای شکل که دارای منحنی است و ابروهای پر و کمانی، بیشتر به شما می آید.

    بهترین مدل ابرو برای صورت های قلبی شکل

    اگر که صورت شما به حالت قلب است، بهتر است تا ابروهای بسیار پرپشت و پهنی نداشته باشید و قوس کمتری به ابروی خود بدهید و قوس ابرو را تا روی استخوان صورت بیشتر نکنید تا چهره شما عبوس به نظر نیاید.

    در این مدل صورت، چون خط آرواره ای کوچک تر از حد معمول است، باید ابروها را همیشه تمیز و مرتب نگه دارید و این بدان معنی نیست که ابروهایتان باید نازک و باریک باشد، بلکه منظور ابرویی است که به خوبی شکل داده شده و موهای اضافی در زیر و بالای آن وجود نداشته باشد.

    بهترین مدل ابرو با توجه به فرم صورت شما چگونه می تواند باشد؟ - بلارن

    زیباترین مدل ابرو برای صورت های کشیده

    اگر صورت شما کشیده و استخوانی است، باید مدل ابرویی را انتخاب کنید تا بتواند کشیدگی صورت شما را کمتر نمایش داده و حالت آن را تعدیل کند.

    در این موارد انتها و دم ابروی خود را کمی از گوشه چشم فراتر ببرید تا جذابیت و زیبایی چهره شما بیشتر شود، البته دقت کنید که در این کار افراط به خرج ندهید، چون سبب می شود تا چشم های شما ظاهری افتاده و متمایل به سمت پایین داشته باشند.

    اما اگر طرفدار سادگی هستید می توانید مدل اصلی ابروهای خود را حفظ کرده و بدون تغییر اساسی در آن، تنها به تمیزی آن پرداخته و عیوب سطحی آن را برطرف کنید و کادر مناسبی را برای آن فراهم کنید، چون به نظر می رسد بهترین مدل ابرو برای هر کس فرم دادن به ابروهای اصلی خود شخص است.

    بخاطر داشته باشید که استفاده هر روزه از لوازم آرایشی مخصوصا لوازم مربوط به مو و ابرو، می تواند به موی های شما آسیب های جدی وارد کرده و در نهایت به ریزش مو و ابروی شما منجر شود، پس دقت خود را در این موارد بیش از پیش کرده و در این بازار شلوغ و بلبشو لوازم آرایشی، هنگام استفاده از این محصولات، مراقب پوست و موی خود باشید.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط