عمومی

استفاده از مداد ابرو و کاربرد آن در آرایش صورت

استفاده از مداد ابرو و کاربرد آن در آرایش صورت - بلاران
  • امروزه استفاده از مداد ابرو و لوازم آرایشی که مخصوص ابروها ساخته شده است، بیش از گذشته رواج دارد و این به خاطر اهمیتی است که به داشتن ابروهای پر پشت و شکیل داده می شود، که البته در زیبا نشان دادن صورت بخصوص چشم ها، بیشترین تأثیر را خواهد داشت.

    در این مطلب قرار است تا شما را با مداد ابرو و روش کاربرد آن بیشتر آشنا کنیم.

    استفاده از مداد ابرو و کاربرد آن در آرایش صورت - بلاران

    چرایی و چگونگی استفاده از مداد ابرو

    مداد ابرو جزو لوازم آرایشی است که امروزه بیشتر مورد استفاده بانوان قرار می گیرد، مخصوصاً خانم هایی که ابروهای کم پشت با موهای ضعیف دارند، برای زیباتر و پرپشت تر جلوه دادن آن، از این ابزار ساده استفاده می کنند.

    مداد ابرو مانند یک مداد معمولی است که شکل آن سبب می شود تا شما به راحتی بتوانید با آن کار کنید و تنها تفاوت آن با مدادهای معمولی این است که در داخل آن به جای کربن، از مواد آرایشی استفاده شده است.

    روش کشیدن مداد ابرو

    ابتدا ابروها را با شانه مخصوص ابرو به سمت بالا، شانه کنید، با انجام این کار می توانید به راحتی جاهای پر و خالی ابرو را مشاهده کرده و قسمت های کم موی ابرو را تشخیص دهید.

    هنگام استفاده از مداد دقت کنید که قسمت های خارج از رنگ موها را رنگ نکنید و صرفاً درون خطوط اصلی خط ابرو را سایه بزنید؛ لازم است تا با ایجاد ضرباتی ملایم شروع به کار کنید، چرا که اگر ضربات سفت و محکم باشند، ابروهایتان تیره خواهند شد، پس هیچگاه نوک مداد را خیلی محکم فشار ندهید تا خطوطی واضح در داخل ابرو ایجاد نشوند.

    حالا با کمک مدادی که مد نظر شماست، جاهای خالی داخل ابروی خود را با دقت و ظرافت کامل پر کنید، دست هایتان را شل اما کنترل شده حرکت دهید و تلاش کنید تا حالت طبیعی ابروهای خود را حفظ کنید و از استفاده از مداد ابرو در گوشه های بالایی و انتهایی ابرو هم بپرهیزید.

    از پر کردن بیش از حد ابروهای خود اجتناب کنید، چون حالت طبیعی صورت شما از بین رفته و تناسب آرایشی بین اجزاء صورت ایجاد نخواهد شد.

    اشکالات ابرو را برطرف کنید.

    حالا مجدد ابروهای خود را به سمت بالا شانه کنید، دوباره با دقت تمام  و با کمک مداد ابرو، جاهای خالی باقیمانده را پر کنید و ابروها را به حالت عادی خود هدایت کنید و نتیجه ی نهایی کار را بررسی کنید.

    استفاده از مداد ابرو و کاربرد آن در آرایش صورت - بلاران

    فرم ایده آل قوس ابرو را چگونه مشخص کنیم؟

    برای اینکه بتوانید شکل ایده آل ابروی خود را به راحتی پیدا کنید و بدانید که قوس ابروی شما کجا باید قرار بگیرد و یا اینکه ابرو از کجا باید شروع شده و تا کجا باید امتداد یابد، بهتر است تا مدادی را عمود و به سمت بالا در راستای ابرو و در مقابل بینی خود قرار دهید تا بدانید که ابروی شما باید از کجا شروع شود.

    با تعیین این خط، چنانچه ابروهای شما بیرون از مداد قرار گرفته اند، باید با کمک موچین، موهایی را که اضافه هستند، با احتیاط و با کمال دقت بردارید و اگر کمتر از خط قرارگیری مداد باشند، باید آن را با استفاده از مداد ابرو و یا سایر لوازمی که برای ترمیم هستند، فرم دهی کنید.

    اما برای اینکه بدانید انتهای ابروی شما تا کجا باید امتداد یابد، با کمک مداد عمودی که گفتیم، یک سر مداد را به گوشه ی بینی و سمت دیگر آن را به انتهای چشم نزدیک کنید، طوری که انتهای ابرو با گوشه ی پایین بینی شما زاویه ای 45 درجه بسازد، این نقطه برای انتهای ابروی شما بهترین و طلایی ترین نقطه است و بهتر است که هنگام ترمیم و رسم ابرو، از این نقطه فراتر نروید تا ایده آل ترین ابرو را رسم کرده باشید.

    پیدا کردن قوس و انحنای ابرو کمی دشوارتر است، اما برای پیدا کردن آن باید به سمت جلو و به روبروی خود نگاه کنید، در حالی که مداد را به گوشه ی پایین بینی خود چسبانده اید، سر دیگر آن را رو به رو و درست مساوی با عنبیه چشم خود قرار دهید، همین نقطه بهترین مکان قوس و بالاترین نقطه کمان ابروی شماست.

    با این روش شما خواهید توانست متناسب با فرم صورت و چشم های خود بهترین جا برای قوس ابرو و همچنین حداکثر امتداد ابرو را بیابید، اما فرم ابروی شما و باریک یا پهن بودن، کوتاه یا بلند بودن آن، باز هم به سلیقه و انتخاب بستگی دارد، ولی در نهایت می توانید با استفاده از مداد ابرو اشکالات ابروی خود را برطرف کنید، در پست های آینده هم نکات تکمیلی این مبحث را عنوان خواهیم کرد.

    استفاده از مداد ابرو و کاربرد آن در آرایش صورت - بلاران

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *