عمومی

آیا با کارکردهای مداد ابرو آشنایی دارید؟

آیا با کارکردهای مداد ابرو آشنایی دارید؟ - بلاران
  • اگر با کارکردهای مداد ابرو آشنا باشید و بتوانید به درستی و با دقت و مهارت از مداد ابرو استفاده کنید، این وسیله آرایشی می تواند کیفیت و زیبایی ابروهای شما را چندین برابر کند، بدون اینکه نیاز به روش ها و عمل های خاصی بر روی ابرو داشته باشید.

    در این مطلب شما را با برخی از کارهایی که این مداد جادویی می تواند انجام دهد آشنا خواهیم کرد، خوشحالیم که همچنان با ما همراه هستید.

    شناخت کارکردهای مداد ابرو

    از جمله کارکردهای این وسیله آرایشی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    آیا با کارکردهای مداد ابرو آشنایی دارید؟ - بلاران

    پر کردن جای خالی بین ابروها

    از مواردی که خانم ها را نگران می کند، ریزش موهای لابه لای ابروست که سبب می شود ابروها کم پشت و خلوت به نظر برسند، در نتیجه از زیبایی ابروها کاسته شده و ابروها شکلی ناموزون پیدا خواهند کرد.

    مداد ابرو قادر است تا با پر کردن قسمت های خالی بین ابروها و سامان دادن به آن ها سبب زیبایی و پر پشت جلوه دادن ابرو شود، بخصوص در زمانی که ابروهای پهن و پرپشت به روزترین مدل ابرو شناخته می شود.

    فرم دادن به ابرو

    شما به راحتی و به کمک همین وسیله ساده و با بدست آوردن مهارت، خواهید توانست با ایجاد فرم های مورد نظر و کشیدن خطوط و منحنی های بلند یا کوتاه، فرم و مدلی دلخواه را بر روی ابروان خود بدست آورید.

    ایجاد سایه

    شما با کمک مداد ابرو می توانید در بخش هایی از ابرو، که خالی و یا فرو رفته به نظر می رسند، سایه ای مناسب را بر روی این قسمت ها، به شکل کم رنگ بوجود آورید که اصلاً محسوس نبوده و ابرو را کاملاً یکدست و پر نشان دهد.

    کشیدن ابروی دلخواه

    با کمک گرفتن از مداد و با رسم شکل ابرویی که دلخواه شماست و با ایجاد خط منحنی در بالای ابرو و مشخص کردن کادر زیر ابرو، می توانید ابروی دلخواه خود را رسم کرده و نقاط خالی را پوشش دهید.

    آیا با کارکردهای مداد ابرو آشنایی دارید؟ - بلاران

    عریض کردن پهنای ابرو

    از جمله کارکردهای مداد ابرو این است که با کمک گرفتن از آن می توانید پهنای ابروهای خود را وسعت بخشید، این مرحله مخصوصاً برای افرادی که ابروهای باریک و ضعیفی دارند، کاربردی تر است.

    متقارن کردن ابروها

    اغلب ابروها حالت نامتقارن دارند و کمتر ابرویی را پیدا می کنید که شکل هر دو ابرو یکسان و برابر باشند، چه از نظر فرم و کشیدگی آن و چه از نظر پر بودن موهای ابرو، ولی مداد ابرو این امکان را به شما می دهد که حالتی متقارن برای ابروهای خود فراهم کنید.

    تغییر فرم ابرو با تراشیدن و کشیدن مداد

    حتماً دیده اید که برخی خانم ها با وکس کردن و یا تراشیدن کامل ابرو، سعی دارند تا فرم و مدل جدیدی از ابرو را بر روی صورت خود ایجاد کنند!

    اما شاید برای خیلی از این افراد این کار ضرورتی نداشته باشد و فارق از روش های متعدد دیگری که امروزه برای تغییر شکل ابرو وجود دارد، به کمک یک موچین و برس و استفاده از یک مداد ابروی مناسب با یک برند معتبر، به راحتی می توانید فرم و حتی رنگ ابروهای خود را تغییر داده و ابروهای کاملاً جدیدی را بر روی صورت خود ایجاد کنید.

    آیا با کارکردهای مداد ابرو آشنایی دارید؟ - بلاران

    گرد بودن و تیز بودن مداد ابرو و کاربرد آن

    بهترین مدل نوک مداد ابرو، به کارکردهای مداد ابرو که ما از آن انتظار داریم برمی گردد.

    هنگامی که نوک مداد ابروی شما تیز است می تواند، خطوطی ظریف، ریز و نازک را که کاملاً واضح هستند و جزئیات بیشتری را که شما تمایل دارید را، بر روی ابرو و یا در لابه لا ی آن ترسیم کند.

    اما اگر نوک مداد ابرو بزرگ و گرد باشد می تواند، برای ابرو، زیر سازی و پایه سازی انجام داده و خطوط بزرگتری را در اطراف ابرو و یا بین موها و یا روی ابرو بوجود آورد.

    به هر حال بهتر است کسانی که دارای موهای نازک و کم پشتی در ابروی خود هستند، برای اینکه ظاهری آراسته و آرایش منظمی داشته باشند، باید مداد ابرو را به حرکت های کوتاه و به آرامی بر روی ابروی خود بکشند تا ابروی آنان پر و آرایش شان یکدست و منظم نشان داده شود.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *