پوست

سفید کردن پوست صورت به کمک ماسک هایی از عسل

سفید کردن پوست صورت به کمک ماسک هایی از عسل - بلاران
  • برای سفید کردن پوست تنها کرم ها و محصولات شیمیایی نیستند که بکار می آیند، بلکه استفاده از مواد طبیعی و بکار گرفتن روش های ساده با مواد در دسترس، می تواند به این مهم کمک کند.

    گفتیم که عواملی مانند قرار گرفتن در برابر اشعه ی مضر خورشید و آلودگی های محیط و استفاده از محصولات آرایشی بدو ن استاندارد و ارزان قیمت و کلاً سبک زندگی ناسالم سبب تیرگی پوست و از دست رفتن شفافیت آن خواهد شد.

    در این مطلب ماسک هایی را به شما پیشنهاد می دهیم که با کمک آن به راحتی بتوانید پوستی سفید و درخشان داشته باشید و این ماسک ها بوسیله موادی بسیار ساده و طبیعی درست خواهند شد، که نه تنها بی ضرر هستند که بلکه بسیار پرفایده و پرخاصیت هم خواهند بود.

    راهکارهایی برای سفید کردن پوست

    همانطور که دیده اید و می دانید بازار لوازم آرایشی سرشار از انواع لوسیون ها، کرم ها و موادی است که به اصطلاح باعث سفیدی و شفافیت پوست خواهند شد، اما اغلب ان ها که معمولاً از برندهای بی نام و نشان و غیر استاندارد هستند، با کمک مواد شیمیایی تهیه شده اند، که در دراز مدت برای پوست مضر خواهند بود و پوست را به برخی از مشکلات  و آسیب ها مبتلا خواهند کرد.

    اما تلاش ما این است که بتوانیم راه حل های مؤثر طبیعی و عموماً بدون ضرر را به شما پیشنهاد کنیم.

    سفید کردن پوست صورت به کمک ماسک هایی از عسل - بلاران

    ماسک هایی از عسل

    یکی از مواد معجزه گر طبیعت عسل است که برای هر دردی درمانی دارد، همینطور برای درخشندگی پوست با استفاده از آن می توانید به روش های زیر عمل کنید.

    ماسک عسل

    ماسک عسل خود به تنهایی می تواند شادابی و طراوت فوق العاده ای به پوست بدهد و در سفید و روشن کردن پوست هم مؤثر است، پس کمی از عسل طبیعی و خالص را به کمک یک تکه پنبه تمیز و یا با استفاده از سر انگشتان پاکیزه و تمیز خود، به آرامی به تمامی صورت یا نقاط دیگری که پوست تیره ای دارند برای سفید کردن پوست بزنید.

    بگذارید به مدت 15 تا 20 دقیقه این ماده طبیعی شفابخش بر روی پوست بماند و سپس آن را با آب ولرم بشویید، از این ماسک می توانید هر روز استفاده کنید و اثر شگرف آن را مشاهده نمایید.

    سفید کردن پوست صورت به کمک ماسک هایی از عسل - بلاران

    ماسک عسل و آبلیموی تازه

    کافیست که یک قاشق مرباخوری از عسل را با چند قطره آبلیموی تازه و یا یک قاشق چایخوری ابلیموی تازه بخوبی مخلوط کنید و سپس با کمک پنبه ای تمیز آن را بر روی تمام پوست بکشید و به مدت 10 تا 15 دقیقه صبر کنید و بعد ماسک عسل را با کمک آب ولرم از صورت پاک کنید.

    ماسک عسل و شیر خشک

    برای درست کردن این ماسک به یک قاشق چایخوری عسل و به همین مقدار آبلیمو و یک قاشق چاخوری روغن بادام و همین طور یک قاشق غذاخوری شیر خشک نیاز دارید.

    برای سفید کردن پوست تمامی این مواد را می توانید درون ظرف مناسبی ریخته و با یکدیگر بخوبی ترکیب کنید، وقتی مواد یکدست شد، آن را بر روی پوست قرار داده و بگذارید تا به مدت 15 تا 20 دقیقه روی پوست بماند تا اثر بیشتری از خود باقی بگذارد.

    این ماسک روشن کننده ی پوست را می توانید با آب سرد شسته و آن را روز در میان و یا حداقل دو بار در هفته تکرار کنید تا اثرات آن را بر روی پوست شاهد باشید، که یکی از آن ها سفید کردن پوست است.

    سفید کردن پوست صورت به کمک ماسک هایی از عسل - بلاران

    ماسک عسل و خیار

    یک عدد خیار را با رنده ریز رنده کنید و آن را با یک قاشق مرباخوری عسل طبیعی، بخوبی مخلوط کرده و به مدت 15 تا 20 دقیقه بر روی پوست صورت بگذارید و اجازه دهید تا مواد خشک شوند و سپس صورت را با آب ولرم بشویید.

    برای اینکه نتیجه مطلوب را از استفاده از این ماسک سرشار از خاصیت و مفید بگیرید می توانید هر روز آن را تکرار کنید.

    عسل دارای خواص ضد باکتریایی است که به ترمیم زخم ها و از بین رفتن لکه هایی که از جوش و آکنه بر روی صورت باقی مانده اند و همین طور به آبرسانی و سفید کردن پوست کمک خواهد کرد.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *