لوازم آرایش

چه کسانی می توانند از ریمل ابرو بیشتر استفاده کنند؟

چه کسانی می توانند از ریمل ابرو بیشتر استفاده کنند؟ - بلاران
  • ریمل ابرو که شاید بیشتر آن را با نام ژل ابرو می شناسند، یکی از وسایل و لوازم آرایشی است که در سال های اخیر به جعبه لوازم آرایش بانوان اضافه شده ، که البته در همین زمان نسبتاً کوتاه، طرفداران زیادی را برای خود دست و پا کرده است.

    بدون شک داشتن ابروهای خوش حالت و منظم، از فاکتورهایی است که سبب جذابیت و زیبایی بیشتر چهره خواهد شد و از آنجایی که در نگاه اول این چشم و ابرو هستند که جلب توجه می کنند باید بیش از پیش به آن اهمیت دهید.

    اگر این پست را مطالعه کنید، با معرفی این وسیله آرایشی، به شما در داشتن ابروهایی زیبا کمک خواهیم کرد.

    چه کسانی می توانند از ریمل ابرو بیشتر استفاده کنند؟ - بلاران

    معرفی ریمل ابرو

    جزئیاتی مانند پرپشت و یا کم پشت بودن، تیره یا روشن بودن، پهنا و حجم ابرو، همه جزو مواردی هستند که می توان با انتخاب درست آن، چهره را جذاب تر و زیباتر نشان داد و ریمل یا ژل ابرو یکی از ابزارها، برای انجام این کار است.

    ریمل یا ژل ابرو یکی از تکنیک های جدید آرایشی است که به خاطر فرمولاسیون و مواد تشکیل دهنده ای که دارد، به ابروها رنگ داده و عمل فیکساتور را هم بر روی ابرو انجام می دهد.

    این محصول شبیه به ریمل مژه است، اما به خاطر رنگدانه های کمتری که در ساخت آن استفاده شده و فرمول مخصوص تولید آن، با ابرو سازگارتر است و گزینه بسیار خوبی برای افرادی است که ابروهایی نامنظم و کم پشت دارند. استفاده از ریمل، روشی ساده اما مؤثر برای پرپشت نشان دادن و فرم دادن در حالت های مختلف ابروست که البته موقتی می باشد.

    شاید در ابتدای مصرف ریمل، در کنترل میزان استفاده از مواد ریمل، دچار مشکل شوید که پس از مدتی ممارست و تمرین، در چگونگی کاربرد و مقدار مصرف آن تبحر لازم را بدست خواهید آورد.

    چه کسانی می توانند از ریمل ابرو بیشتر استفاده کنند؟ - بلاران

    بهتر است چه کسانی از ریمل ابرو استفاده کنند؟

    همه افراد می توانند از ریمل ( ژل ) ابرو استفاده کنند، چون با حجم و حالتی که به ابروها می دهد، آن ها را بسیار زیباتر و پرتر نشان خواهد داد و فرم ابروها را نیز ثابت خواهد کرد، اما استفاده از ریمل برای برخی از گروه ها مؤثرتر و مناسب تر خواهد بود از جمله:

    کسانی که ابروهای کم پشت و ضعیفی دارند و می خواهند با کمک ریمل، ابروها را پرپشت تر نشان داده و بر زیبایی ابروی خود بیفزایند، چون ریمل ابروها هم مانند ریمل چشم، به موهای ابرو حجم بیشتری داده و آن ها را پرتر و بهتر نشان خواهد داد.

    کسانی که در حالت طبیعی و به اصطلاح ژنتیکی ابروهای درهم، بی نظم و شلوغی دارند و هر موی ابروی آن ها به سمتی می رود! و هیچگاه و با هیچ روشی نتوانسته اند آن ها را نظم داده و مرتب کنند، این ریمل ابروست که برای اینگونه اشخاص معجزه کرده و ابروهای آنان را سامان می بخشد و با کمک این وسیله آرایشی ظاهر مرتبی به ابرو خواهند داد.

    کسانی که به دلایلی مثل، بیماری، سوختگی و یا تصادف و دلایلی از این دست، قسمتی از ابروهایشان از بین رفته و ریخته و ظاهر ابرو به صورت نازیبا و ناخوشایندی درآمده است، می توانند برای فرم دادن به ابروی خود از ریمل ابرو استفاده کنند.

    برخی افراد هم دوست دارند تا ابروهایی با رنگ های گوناگون و خاص داشته باشند و یا رنگ آن را با رنگ لباس شان ست کنند، که برای آن ها انتخاب ریمل های رنگی بهترین گزینه است.

    کسانی هم هستند که متناسب با رنگ موها یشان، می خواهند ابروهای خود را رنگ کنند، که ابروها دارای همان رنگ و یا رنگی مشابه باشد، در این مورد انواع ریمل های رنگی ابرو و ترکیب چند رنگ آن، بسیار مناسب بوده و به آن ها کمک خواهد کرد.

    در مجموع می توان گفت افرادی:

    • با ابروهای کم پشت،
    • موهای نازک و کم حجم،
    • ابروهای بدحالت و بی حالت
    • کم رنگ و یا حتی بی رنگ

    می توانند از ریمل یا همان ژل ابرو به عنوان یک راهکار موقت استفاده کنند.

    چه کسانی می توانند از ریمل ابرو بیشتر استفاده کنند؟ - بلاران

    نکات قابل توجه

    هیچگاه در فواصل زمانی کم، نباید بیش از دو بار از ریمل های ابرو استفاده کنید، چون تکرار آن سبب می شود که رنگ و مواد تکه تکه ریمل بر روی ابرو خشک  شود که در این صورت نتیجه عکس گرفته و موهای ابرو نامنظم تر از همیشه به نظر خواهند آمد.

    ریمل ابرو را باید در مراحل آخر آرایش استفاده کنید، تا احیاناً اگر گرد و غباری از سایر مواد آرایشی تولید شد، بر روی ابرو ننشسته و ریمل و زیبایی آن را تحت الشعاع خود قرار ندهد.

     

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *