لوازم آرایش

انواع ریمل ابرو و طرز استفاده صحیح از آن

انواع ریمل ابرو و طرز استفاده صحیح از آن
  • در پست های قبلی مختصری در مورد ریمل ابرو توضیح دادیم، اما در این بخش می خواهیم در باره انواع ریمل ابرو و روش استفاده از آن با شما عزیزان صحبت کنیم.

    چون ابرو یکی از بخش های مهم صورت است، آراستن آن در زیبایی صورت بسیار اهمیت داشته و نیاز به آموزه های بیشتری دارد.

    امیدواریم شما با مطالعه بیشتر در زمینه استفاده درست و به جا از لوازم آرایشی، علاوه بر سلامت نگه داشتن پوست و موی خود، از زیبایی که مد نظرتان است هم بهره مند شوید.

    انواع ریمل ابرو و طرز استفاده صحیح از آن - بلاران

    شناخت انواع ریمل ابرو

    ریمل های ابرو را کلاً به دو قسمت می توان تقسیم کرد که شامل:

    ریمل ابروی بی رنگ یا (Clear ) و ریمل ابروی رنگی یا ( Tinted ) می شود، که به طور مختصر به توضیح هر کدام از آن ها خواهیم پرداخت.

    ریمل ابروی بی رنگ:

    این نوع ریمل به ابروها حالت داده و آن ها را از اینکه بی نظم و پریشان و یا بی حالت به نظر برسند نجات خواهد داد، پس این ریمل برای بانوانی مناسب است که می خواهند تنها به ابروهای خود حالت دهند و هدف آنان صرفاً ثابت کردن موهای ابروست و از نظر حجم و پرپشتی در ابروها مشکلی ندارند و همین طور که از اسم آن ها هم پیداست، این نوع ریمل ها فاقد رنگ نیز می باشند.

    انواع ریمل ابرو و طرز استفاده صحیح از آن - بلاران

    روش استفاده از ریمل بی رنگ:

    برای استفاده از ریمل بی رنگ در ابتدا صورت خود را بشوئید و طبق معمول برای انجام آرایش، از مرطوب کننده مناسب با پوست خود استفاده کنید، سپس به مرتب کردن ابروهای خود بپردازید، سعی کنید فقط موهای زائد و اضافه ای که وجود دارند را به کمک موچین بردارید و به اصل ابرو صدمه نزنید.

    اگر می خواهید که آرایش کاملی بر روی صورت داشته باشید، می توانید بقیه آرایش، به جز آرایش چشم را انجام دهید، حالا می توانید به وسیله ی فرچه یا برسی که برای انواع ریمل ابرو در نظر گرفته شده و دقیقاً مانند فرچه ریمل مژه است، ابروها را در جهت و مسیر رشد طبیعی ابروها شانه کنید.

    در حالت کلی آن بهتر است گوشه ها و قسمت های داخلی ابرو را در جهت بالا و قسمت های میانی به سمت کمان ابرو و بخش های انتهایی ابرو را هم، در جهت بیرون و به سمت دم ابرو، با کمک ریمل هدایت کنید.

    به ابروهای خود در آینه نگاه کنید، اگر ابروهایی پرپشت و ضخیم با حجم بالا دارید که دیگر نیازی به کارهای اضافی ندارید، ولی اگر بین ابروهایتان جای خالی مشاهده می کنید، به کمک مداد ابرو بین ابروها را پر کنید.

    می دانید که برای مداد کشیدن باید با حرکات سریع و بدون فشار دادن دست و به آرامی، خط هایی شبیه به مو را در لا به لای ابرو بوجود آورید تا ابروها پرتر و طبیعی تر به نظر برسند.

    در هنگام استفاده از انواع ریمل ابرو سعی کنید رنگ مداد را متناسب با رنگ ابروی خود انتخاب کنید،( که در این مورد می توانید از سایه ابرو هم کمک بگیرید) و از انتخاب رنگ های بسیار تیره بپرهیزید تا ابروهایتان طبیعی تر جلوه کند، مثلاً برای پر کردن ابرو از سایه و یا از مداد قهوه ای با رنگ متوسط استفاده کنید که با اکثر رنگ های ابرو هماهنگی دارد و می تواند قسمت های خالی را بدون وضوح پر کند.( در بخش انتخاب مدادها مفصل در باره آن توضیح داده ایم.)

    انواع ریمل ابرو و طرز استفاده صحیح از آن - بلاران

    این نکته را هم بخاطر داشته باشید که چنانچه از مداد ابرو و یا سایه ابرو برای سامان دادن به ابروهای خود استفاده کردید، بهتر است بعد از هر بار استفاده از ریمل آن را کاملاً تمیز کرده و بشوئید، تا در مصارف بعدی ریمل و فرچه آن، از رنگی شدن و سیاه شدن ابروها جلوگیری کرده باشید.

    حالا که به ابروهای خود شکل دادید، می توانید به باقی مانده آرایش خود بپردازید و سایه چشم و خط چشم بکشید و آرایش چشمتان را کامل کنید.

    خب عزیزان برای استفاده از انواع ریمل ابرو در پست بعدی در خدمت شما عزیزان خواهیم بود، با معرفی ریمل ابروی رنگی، پس همچنان با ما بمانید.

     

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *