لوازم آرایش

دیگر لوازم آرایش ابرو را بیشتر بشناسیم

دیگر لوازم آرایش ابرو را بیشتر بشناسیم - بلاران
  • لوازم آرایش ابرو به مداد ابرو و رنگ ابرو خلاصه نمی شود و با پیشرفت سریع و عجیب و غریبی که در تولید و ساخت لوازم آرایشی، آن هم به شکل گسترده و وسیع صورت گرفته و می گیرد، از شنیدن کاربرد محصولاتی که بوجود می آید نباید تعجب کنید!

    به هر حال در این پست قرار است تا با محصولات دیگری که برای آراستن ابرو، در بازار وجود دارد بیشتر آشنا شده و کاربرد برخی را بدانیم، شاید تا پایان یافتن این مطلب، وسیله دیگری به لوازم آرایشی مخصوص ابرو، با کاربردی عجیب اضافه شود!

    معرفی لوازم آرایش ابرو

    خانم هایی که به آراستن ابروی خود اهمیت می دهند و به دلایل رسیدگی به آن، برای شکل دادن به یک آرایش جذاب و منظم، واقف هستند، به خوبی با وسایل آرایشی ابرو آشنایی دارند، بهتر است تا ما هم کاربرد هر یک از این لوازم را بدانیم.

    دیگر لوازم آرایش ابرو را بیشتر بشناسیم  - بلاران

    ژل ابرو یا ریمل ابرو

    توصیه می کنیم کسانی که دارای ابروهای پر پشت و پهنی هستند، برای زیباتر شدن ابروهای خود از ژل ابرو یا همان ریمل ابرو استفاده کنند، چون ریمل ابرو با داشتن ماده ای ژل مانند، برای حالت دادن به ابرو مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند ابروهای شما را در هر حالتی که بخواهید، ثابت نگه دارد.

    ژل ابرو همانند ریمل چشم است و برای استفاده از آن، باید از برس مخصوصی که دارد، مانند یک برس ریمل چشم کمک بگیرید، استفاده از ماده ژل مانند آن می تواند موهای زائد ابرو را به خوبی شکل دهد و قوس ابرو را هم بیشتر کند.

    بعد از استفاده از این ژل، می توانید موهای ابرو را به هر صورتی که  بخواهید حالت داده و شانه کنید و حتی اگر تمایل دارید می توانید، مدل های جدید ابرو را با این وسیله بر روی ابروی خود تست کنید و موهای ابرو را به همان حالت شانه کنید تا ابروها به همان حالتی که می خواهید، شکل بگیرند.

    دیگر لوازم آرایش ابرو را بیشتر بشناسیم  - بلاران

    پماد ابرو

    پماد ابرو از لوازم آرایش ابرو محسوب شده و همانند ژل برای نگهداری و حالت بخشیدن به موهای ابرو مورد استفاده قرار می گیرد، این محصول از یک ماده ی روغنی و چرب و در عین حال خوشبو، برای حالت بخشیدن به ابرو، تهیه و ساخته شده است.

    با این ماده می توانید ابروهایی زیبا با حالت های مختلف را تجربه کنید و حالتی طبیعی به موهای ابرو بدهید.

    دقت داشته باشید که این پماد سریعتر از ژل خشک می شود و باید برس پماد را مثل برس ریمل، بر روی ابروهای خود بکشید و آن ها را در جهتی که می خواهید، شانه کنید.

    دیگر لوازم آرایش ابرو را بیشتر بشناسیم  - بلاران

    پودر یا سایه ابرو

    پودر یا سایه ابرو برای پر کردن نقاط خالی ابروها بهترین گزینه است، ضمن اینکه اگر اشتباهی در کار صورت بگیرد و حاصل کار آنچه که شما می خواهید نشود، به راحتی و در کمترین زمان می توانید آن را پاک کرده و دوباره امتحان کنید.

    پودر ابرو در بسته های مشابه و همانند سایه چشم تولید می شود و دارای برسی است که با کمک آن می توانید زیر موهای ابرو سایه ای را بوجود آورید تا ابروی شما پرپشت و کامل به نظر برسد، فقط تنها نکته ای که باید به آن دقت کنید انتخاب رنگ و برسی است که برای این کار از آن استفاده می کنید.

    برس های سفت و کوچک، با سطح زاویه دار و صافی برای استفاده از سایه ابرو ساخته شده است، این برس باعث می شود که پودر دقیقاً در جایی که می خواهید قرار بگیرد، پس سر برس را بر روی پودر ابرو بزنید و سپس با ضربه های آهسته سر برس را یکی دو بار به ظرف پودر بزنید، تا اضافه های پودر از برس جدا شود، حالا نقاط خالی ابرو را با ضربه های آهسته و آرام پر کنید.

    برای برجسته کردن و پر کردن ابروهای کم پشت، می توانید از سایه ابرو که جزو لوازم آرایش ابرو است، کمک بگیرید که استفاده از آن یکی از تکنیک های جدید و مدرن، برای فرم دادن به ابروهاست، با کمک و استفاده از سایه، به زیبایی و جذابیت ابروها کمک خواهید کرد.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *