لوازم آرایش

انواع مداد ابرو را بشناسیم

انواع مداد ابرو را بشناسیم - بلاران
  • یک ابروی زیبا می تواند تأثیر زیادی در زیبایی افراد داشته باشد و شما با استفاده از انواع مداد ابرو می توانید این زیبایی را به چهره خود هدیه کنید.

    مسلماً می دانید که داشتن ابروهای منظم و تمیز، جذابیت چشم های شما را بیشتر نشان داده و سبب می شوند تا زیبایی چهره شما هم بیشتر دیده شود.

    زیرا که در صورت یک خانم، اولین چیزی که به چشم می آید، مرتبی، خوش حالتی، رنگ و فرم ابروهاست که به صورت هم، رنگ و لعاب و جلوه ی خاصی می بخشد.

    امروزه ابزارهای بسیاری برای فرم دادن به ابرو و برای آرایش کردن آن وجود دارد، که ما در این پست به انواع آن اشاره ای خواهیم داشت.

    معرفی انواع مداد ابرو

    قبل از اینکه به معرفی مدادهای ابرو در انواع مختلف آن بپردازیم، تذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که تلاش کنید، برای داشتن ابروهای خوب و ایده آل و برای مرتب کردن و نظم دادن به ابروهای خود، آن را دست هر کسی نسپارید و سعی کنید که یک آرایشگر ثابت و حرفه ای را برای این کار برگزینید، تا همواره ابروهایی مناسب و زیبا در چهره داشته باشید.

    انواع مداد ابرو را بشناسیم - بلاران

    مدادهای مومی یا سنتی ابرو

    مدادهای سنتی ابرو همان مدادهایی هستند که از دیر باز مرسوم بوده و مادران ما هم برای پر کردن جاهای خالی ابروشان، از آن ها استفاده می کردند و حتی جاهایی هم آن را به عنوان مداد چشم نیز به کار می بردند!

    این مدادها که به مدادهای مومی و واکسی هم معروف هستند، ساده ترین و کاربردی ترین نوع مدادهای ابرو می باشند که با مواد نرمی که در درون خود دارند به راحتی می توانند مورد استفاده قرار گرفته و خطوطی صاف و یکدست را در لا به لای موی ابرو و همسان با آن ایجاد کنند.

    کاربرد اینگونه از انواع مداد ابرو بسیار آسان است و هر چه بیشتر بر روی ابروها کشیده شوند، ابروان شما را تیره تر خواهند کرد، اگر قصد دارید که به ابروهای خود عمق بیشتری دهید، باید لایه هایی را به آن اضافه کنید و بهتر است پس از استفاده از مدادهای مومی، ابروهای خود را با حرکات سریع و کوتاه شانه کرده و به ابروهای خود جهت دهید.

    افرادی که دارای ابروهای روشنی هستند، با کمک مداد می توانند آن را تیره تر کنند، اما اگر این افراد، رنگ خیلی تیره ای انتخاب کنند، ابروهایشان غیر طبیعی به نظر آمده و نه تنها زیبا نخواهد بود، بلکه هماهنگی بقیه آرایش را هم از بین خواهد برد و اگر رنگ خیلی روشن را برگزینند باز هم زیبایی که انتظار دارند حاصل نخواهد شد.

    برای زیبایی بیشتر ابروها،می توانید آن ها را متناسب با رنگ پوست و یا رنگ موهایتان، با  کمک مداد رنگ کنید، به شرطی که رنگ مناسبی را برای این کار انتخاب کنید، پس انتخاب رنگ مداد، یکی از فاکتورهای مهم برای بدست آوردن این زیبایی خواهد بود.

    برای انتخاب رنگ مداد، علاوه بر هماهنگی با رنگ پوست خود، راه دیگر این است که رنگ آن را یکی دو درجه روشن تر از رنگ موهایتان در نظر بگیرید.

    انواع مداد ابرو را بشناسیم - بلاران

    ماژیک ابرو

    ماژیک ابرو که از انواع مداد ابرو به شمار می رود، برای کسانی که ابروهای کم پشت و یا خیلی روشن دارند و افرادی که دارای چشمانی حساسی هستند، بسیار مناسب است.

    ماژیک ابرو دارای سری ظریف و باریک است که به شما کمک می کند تا ابروهای خود را شکل دهید و جاهای خالی ابرو را پر کنید و ابروها را به صورت قرینه تر و زیباتر نمایش دهید.

    ماژیک ابرو کاری مشابه مداد ابرو انجام می دهد، ولی کار با ماژیک ابرو آسان تر و با دوام تر از مداد ابروست و باعث چسبندگی بر روی ابرو هم نخواهند شد، از مزایای دیگر ماژیک ابرو می توان به نوک انعطاف پذیر آن که بسیار نرم و راحت بر روی ابرو حرکت کرده اشاره کرد.

    همچنین رنگ پایدار ماژیک ابرو و عدم ایجاد سایه بر روی ابرو و یکنواختی رنگ آن، از مزایای آن به شمار می رود.

    انواع مداد ابرو را بشناسیم - بلاران

    مداد هاشور ابرو

    از دیگر انواع مداد ابرو می توان به مداد هاشور ابرو اشاره کرد، بهتر است بدانید، موادی که در ساخت قلم هاشور یا مداد هاشور استفاده می شود بسیار مقاوم است و به سادگی از بین نمی رود و زمان ماندگاری نسبتاً طولانی تری نسبت به مدادهای معمولی دارد.

    خب عزیزان با انواع مداد ابرو آشنا شدید، اما با دیگر لوازم آرایشی ابرو، در پست های بعدی بیشتر آشنا خواهید شد، کماکان با ما بمانید.

     

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *