لوازم آرایش

ترفندهای ساده برای استفاده از برق لب به شکل بهینه آن

ترفندهای ساده برای استفاده از برق لب به شکل بهینه آن - بلاران
  • استفاده از برق لب با اینکه بسیار ساده به نظر می رسد، ولی برای خود روش ها و ترفند هایی را به دنبال دارد.

    وقتی که برق لبی را تهیه می کنید، می خواهید به بهترین وجهی از آن استفاده کرده و لب های شما درخشش بیشتری داشته باشند، پس باید راه هایی را برای این کار بیاموزید.

    اگر با ما همراه باشید، برخی از این شگردها را با هم خواهیم آموخت.

    ترفندهای ساده برای استفاده از برق لب به شکل بهینه آن - بلاران

    شگردهای استفاده از برق لب

    زدن برق لب به اندازه

    اولین نکته ای که باید به یاد داشته باشید این است که فکر نکنید هر چه لایه برق لب را ضخیم تر کنید، درخشندگی و زیبایی لب های شما بیشتر خواهد شد، خیر.

    برای براق کردن و شفاف نشان دادن لب های خود، تنها کافیست تا یک لایه نازک از برق لب را بر روی لب قرار دهید.

    حتی اگر قرار است که در تمام طول روز برق لب را روی لب داشته باشید، باز هم نباید بیش از حد برق لب بزنید و برای جذابیت چهره و لبان تان فقط یک لایه نازک کافیست.

    زدن برق لب از میانه لب

    برای زدن برق لب از میانه لب ها شروع کنید، بدین صورت که با برق لب مورد نظرتان، یک نقطه، درست در وسط لب ایجاد کنید و به آرامی شروع به پخش کردن برق لب از همین نقطه بکنید.

    این کار سبب می شود تا روی لب خود روکشی از برق لب، بصورت صاف و یکدست داشته باشید و همه قسمت های لب شما یکنواخت براق شده و بدرخشند.

    ترفندهای ساده برای استفاده از برق لب به شکل بهینه آن - بلاران

    استفاده از برق لب شفاف یا رنگی

    وقتی که رژلب انتخابی خود را بر روی لب کشیدید، اگر می خواهید که لبان شما فقط کمی براق و درخشان به نظر برسند، می توانید از برق لب های بی رنگ و شفاف استفاده کنید که یک مزیت اینگونه برق لب ها در این است که لب ها را برجسته تر هم نشان خواهند داد.

    اما اگر می خواهید این درخشش را بیشتر کنید، می توانید از برق لب های رنگی متناسب با رژلب تان کمک بگیرید و براقی و رنگ بیشتری بر روی لب ایجاد کنید.

    برق لب حجیم کننده و استفاده از آن

    بعضی از خانم ها دارای لبانی پهن و قلوه ای هستند که نیاز به بزرگ کردن لب های خود با انواع ترفندها ندارند، در مقابل بانوانی هستند که به عکس از داشتن لبانی نازک و باریک ناراضی بوده و همیشه از آن شکایت دارند.

    برای اینگونه خانم ها چاره کار علاوه بر ترفندهای دیگر یک راه حل ساده و آسان است و آن زدن برق لب حجم دهنده بعد از زدن رژلب یا به تنهایی است.

    پس به همان روشی که گفتیم اول نقطه ای را در وسط لب ایجاد کرده و آن را یکدست بر روی لب ها ازطرفین ادامه دهید تا لبانتان علاوه بر درخشش حجیم تر هم نشان داده شوند.

    ترفندهای ساده برای استفاده از برق لب به شکل بهینه آن - بلاران

    پنهان کردن خط خنده در صورت

    یک نکته مهم دیگر در هنگام استفاده از برق لب، این است که اگر خطوط خنده شما در صورت واضح است، برای کمتر نشان دادن آن از برق لبی کمک بگیرید که به رنگ پوست تان نزدیک تر باشد تا این خطوط کمتر به نظر آیند.

    استفاده از مرطوب کننده را فراموش نکنید

    همیشه استفاده از کمی مرطوب کننده بر روی لب و سپس زدن برق لب مناسب، یکی از مهمترین شگردها و ترفندها، برای استفاده بهتر از برق لب است.

    این کار باعث می شود تا لب های شما از همیشه بهتر به نظر برسند، چون لب های خشک و پوسته پوسته شده لب های خوبی برای رژلب زدن و برق لب زدن نخواهند بود و اولین راز و مهمترین نکته قبل از زدن برق لب، نرم کردن و مرطوب و لطیف نگه داشتن لب های شماست.

    پس برای استفاده کردن از برق لب و رژلب، مهمترین نکته آماده سازی لب و لایه برداری از آن و سپس زدن، فقط یک لایه نازک از مرطوب کننده است که باعث درخشندگی بیشتر لب های شما خواهد شد.

    lip gloss - بلاران

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *