لوازم آرایش

انواع دیگری از وسایل آرایش چشم را بشناسیم

انواع دیگری از وسایل آرایش چشم را بشناسیم - بلاران
  • با تعدادی از وسایل آرایش چشم و موارد استفاده آن در مطلب قبلی آشنا شدید؛ در این پست هم قرار است با معرفی تعداد دیگری از این لوازم، به شما در شناخت بیشتر آنها کمک کنیم.

    همچنان با ما همراه باشید.

    معرفی وسایل آرایش چشم

    امروزه با انواع متفاوتی از وسایل آرایش چشم روبرو هستیم که افراد سعی دارند؛ با استفاده از هر کدام از آنها چشمانی درشت تر، با نگاهی جذاب و نافذ را به طرف مقابل نشان دهند.

    مژه مصنوعی و چسب مخصوص آن

    مژه مصنوعی در مدل های گوناگون و با روش های متفاوتی از قبیل کاشت یا به روش چسباندن بر روی پلک قرار می گیرد.

    با افزودن مژه های مصنوعی و قرار دادن آن در لابه لای مژه های طبیعی خودتان، به مژه ها حالت زیباتر، بلندتر و پرپشت تر خواهید داد.

    در این حالت زیبایی چشمان شما صد چندان خواهد شد.

    این مژه های مصنوعی برای چسباندن نیاز به چسب های مخصوصی دارند که به دلیل تماس مستقیم آنها با چشم لازم است که در مورد کیفیت آن بیش از اندازه دقت کنید و لازم است بدانید که فرد متخصص در کاشت مژه از چه نوع مژه و چه نوع چسبی برای این کار استفاده می کند.

    انواع دیگری از وسایل آرایش چشم را بشناسیم - بلاران

    مداد ابرو

    آرایش ابرو و تبحر در آن یکی از نکته های کلیدی در آرایش و از مراحل مهم آن به شمار می رود.

    در عصر حاضر با تحولی که در استفاده از لوازم آرایشی، بخصوص وسایل آرایش چشم و مد شدن انواع روش های کاشت، تاتو و… در زمینه ابرو صورت گرفته است در واقع هر مدل ابرویی را می توان برای فرد طراحی و به شکل کاملاً طبیعی نمایش داد.

    ساده ترین راه برای رنگ بخشیدن و شکل دادن به ابرو و حتی پر پشت نشان دادن آن استفاده از مداد ابروست.

    کسانی که ابروهای خلوت و کم پشتی دارند می توانند به راحتی و با پر کردن فاصله بین ابروها ان ها را تا هر اندازه که بخواهند پر پشت نشان دهند به شرطی که در انتخاب رنگ مداد ابرو و جنس آن دقت کنند تا با رنگ ابروی خودشان هماهنگی داشته باشد و ظاهری کاملاً طبیعی به ابرو و صورت ببخشد.

    مداد ابرو - بلاران

    سایه ابرو

    سایه ابرو هم مانند مداد ابرو برای پر کردن بین تارهای مو و لا به لا، در ابروست که با فاصله زیادی از هم قرار گرفته و ابرو را کم پشت نشان می دهند.

    با کمک این وسیله شما می توانید به ابروهایتان هر فرم و حالتی را که دوست دارید؛ بدهید و با این حالت بخشی حالت چهره و صورت را هم جذاب تر نمایش دهید.

    سایه ابرو می تواند هم به صورت پودری باشد که با کمک برس می توانید از آن استفاده کنید و یا به صورت مدادی است که راحت تر به کار برده می شود.

    انواع دیگری از وسایل آرایش چشم را بشناسیم - بلاران

    ریمل ابرو

    بله همانطور که برای بلندتر، پرتر و ضخیم تر نشان دادن مژه ها، از ریمل استفاده می کنیم؛ برای ابرو هم می توانیم از ریمل مخصوص ابرو کمک بگیریم.

    ریمل ابرو روشی موثر برای پرپشت کردن و حالت بخشیدن البته به طور موقتی برای ابروان است؛ بخصوص برای افرادی که دارای ابروهای بی حالت، کم پشت و نامرتب هستند.

    ریمل ابرو در واقع برای حفظ حالت ابروها کاربرد دارد.

    انواع دیگری از وسایل آرایش چشم را بشناسیم - بلاران

    پرایمر چشم

    در توضیح پرایمرها گفتیم که پرایمرها به دو گروه: پرایمر صورت و پرایمر چشم تقسیم می شوند.

    پرایمر جزو وسایل آرایش چشم است و باعث می شود که رنگ سایه چشم خیلی بهتر و پررنگ تر جلوه کند.

    اما نقش اصلی پرایمر چشم این است که به ماندگاری هر چه بیشتر آرایش چشم کمک می کند و از کم رنگ شدن و یا محو شدن آرایش چشم جلوگیری خواهد کرد.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *