عمومی

چگونه با نحوه صحیح استفاده از بادی اسپلش ها بوی آن را ماندگارتر کنیم؟

چگونه با نحوه صحیح استفاده از بادی اسپلش ها بوی آن را ماندگارتر کنیم؟ - بلاران
  • نحوه صحیح استفاده از بادی اسپلش ها باعث ماندگاری و دوام بیشتر بوی خوش و مطبوع و مصرف کمتر آن ها خواهد شد.

    اغلب افراد فکر می کنند که چون عطر و ادوکلن را بر روی لباس اسپری می کنند، در مورد بادی اسپلش هم همین کار را باید انجام دهند، اما ما در این پست به روش درست استفاده از این خوشبو کننده ی بدن اشاره خواهیم کرد و در پایان در مورد برخی نکته ها در مورد استفاده از این محصول خواهیم پرداخت.

    چگونه با نحوه صحیح استفاده از بادی اسپلش ها بوی آن را ماندگارتر کنیم؟ - بلاران

    نحوه صحیح استفاده از بادی اسپلش ها

    اگر می خواهید رایحه مطبوع و بی نظیر بادی اسپلش ها را ماندگارتر کرده و تأثیر آن را بر روی پوست بیشتر کنید، بهتر است تا بهترین شیوه ی استفاده از آن را بدانید و در هنگام کاربرد آن، به منظور مصرف بهینه، همه موارد را رعایت کنید.

    بالاترین و پایدارترین ماندگاری بوی بادی اسپلش، در هنگامی است که تازه استحمام کرده اید و بدن شما تمیز و کمی مرطوب است.

    چون پس از شست و شو، منافذ بسته پوست باز شده و اغلب مواد بهداشتی بهترین تأثیر را بر روی پوست می گذارند و همینطور عطرها و اسپری ها امکان جذب بیشتری را از طریق پوست پیدا می نمایند.

    پس بلافاصله بعد از استحمام و وقتی که کمی بدن خود را با یک حوله نرم خشک کردید و هنوز بدن مقداری رطوبت دارد، از لوسیون بعد از حمام که برای پوست بدن تهیه کرده اید استفاده کنید.

    اگر حتی الامکان بوی این لوسیون بدن را همانند بوی بادی اسپلش و یا هماهنگ با آن انتخاب کنید، دوام رایحه بادی اسپلش را قوت بخشیده و بوی خوش آن را برای ساعت های بیشتری مانا خواهید کرد.

    وقتی پوست بدن به مقدار کافی از لوسیون را جذب کرد می توانید برای استفاده از بادی اسپلش ها بر روی نقاط نبض دار و یا در اصطلاح پالس دار بدن، که بوی عطر و اسپری شما را بیشتر منتشر می کنند، این خوشبو کننده را با فاصله مناسب از بدن، اسپری کنید.

    نقاطی مانند مچ دست ها، جلوی گردن، پشت زانوها، داخل آرنج و… مناطقی از بدن هستند که باید با فاصله کمی از بدن بر روی آن اسپری کنید و بهتر است بر روی این نقاط خاص و حساس، دو بار از بادی اسپلش استفاده کنید، تا بوی بهتر و بیشتری از آن متصاعد شود.

    سپس اجازه دهید تا رطوبت آن جذب بدن شده و اسپری بر روی پوست کاملاً خشک شود، این کار دو مزیت دارد، ابتدا اینکه عصاره چرب و مرطوب این محصول، روی لباس شما لکه ایجاد نخواهد کرد و ردی از آن بر روی لباس برجای نمی ماند.

    دوم اینکه چون مواد موجود در آن کاملاً جذب پوست شده است، تأثیر بیشتری داشته و تا مدت های طولانی تری بوی خوش خود را خواهند داشت و شما را از استفاده مجدد از این خوشبو کننده بی نیاز خواهند کرد.

    چگونه با نحوه صحیح استفاده از بادی اسپلش ها بوی آن را ماندگارتر کنیم؟ - بلاران

    راه هایی برای اثرگذاری و ماندگاری بیشتر بادی اسپلش

    اسپری کردن در هوا

    اگر می خواهید که لباس هایتان هم از این بوی خوش بی نصیب نمانده ولی لکه نشوند، در ضمنی که با استفاده از بادی اسپلش ها بوی خوش آن ها را در فضا بیشتر کرده و آن را ماناتر می کنید، می توانید چند پاف از آن را در مسیری که می خواهید بگذرید، بزنید و سپس از آن مسیر عبور کنید.

    با کمک این ترفند هم لباس های شما لکه نخواهند شد و هم بوی مطبوع بادی اسپلشی را که استفاده کرده اید، مشام را بیشتر نوازش خواهد داد.

    اسپری کردن بر روی موها

    یکی از راه هایی که می توانید رایحه و بوی بادی اسپلش را زیادتر کرده و تا ساعت های بیشتری از آن به منظور خوشبو کردن بدن استفاده کنید، اسپری کردن کمی از این خوشبو کننده بر روی برخی قسمت های ساقه مو می باشد، زیرا در این صورت علاوه بر ایجاد بوی مطبوع در موها، سبب خاصیت آبرسانی به موها هم خواهید شد.

    نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که هرگز هیچ عطر و ادوکلن و یا حتی اسپری خوشبو کننده را بر روی ریشه و انتهای مو اسپری نکنید، حتی اسپری کردن بادی اسپلش ها هم بر روی این قسمت ها کاملاً اشتباه است و به ریشه مو آسیب خواهد رساند.

    اگر چه که این محصول آرایشی فقط مخصوص خانم ها ساخته و تولید نشده است، اما تعداد کسانی که بیشتر از آن استفاده می کنند خانم ها هستند و از این رو به راحتی می توانند آن را بر روی انتهای مو ویا قسمتی از ساقه مو اسپری کنند، با شرطی که موی آن ها کمی بلند باشد.

    چگونه با نحوه صحیح استفاده از بادی اسپلش ها بوی آن را ماندگارتر کنیم؟ - بلاران

    این نکته را باید اضافه کنیم که با تمامی ترفندهایی که از آن ها کمک می گیرید، اما پس از استفاده از بادی اسپلش ها و بطور کلی هر نوع اسپری بدن ماندگاری بسیار زیادی نخواهد داشت و باید در طول روز برای خوشبویی بیشتر، آن را تمدید کنید.

     

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *