عمومی

با مزایای بادی اسپلش ها بیشتر آشنا شویم

با مزایای بادی اسپلش ها بیشتر آشنا شویم - بلاران
  • بادی اسپلش ها نوعی خوشبو کننده بدن هستند و بخاطر مزایایی که دارند، بسیار مورد استقبال هم قرار گرفته اند.

    کسانی که به خوشبویی و آراستگی خود اهمیت می دهند، در کنار عطر و ادوکلن و دیگر معطراتی که بکار می برند، حتماً از این محصول نه چندان جدید هم استفاده کرده اند و به مزایا و معایب آن هم واقف هستند.

    اما برای کسانی که تازه به این جمع پیوسته اند، در این مطلب در مورد مزایای استفاده از این خوشبو کننده بدن و همچنین نکات مربوط به آن صحبت خواهیم کرد.

    اگر لازم می دانید تا نکاتی را در این زمینه آموخته و به دانش خود بیفزایید، با ما همراه باشید.

    مزایای کاربرد بادی اسپلش ها

    این محصول علاوه بر معطر و خوشبو کردن بدن دارای مزایای دیگری هم می باشد.

    با مزایای بادی اسپلش ها بیشتر آشنا شویم - بلاران

    آب رسانی پوست

    می دانید که پس از استحمام و استفاده از انواع شامپوها و صابون ها و شوینده های مختلف، پوست دچار خشکی و کم آبی خواهد شد، با استفاده از بادی اسپلش، می توان آب مورد نیاز پوست را بعد از استحمام، به پوست باز گرداند.

    بطوری که پس از استفاده مداوم و مکرر از اسپلش ها، بخاطر ویژگی و خاصیت آبرسانی که در آن ها وجود دارد، به تدریج پوست شاداب و شفاف خواهد شد و با کمک این خوشبو کننده به نوعی پوست هیدراته خواهد شد، که روشی بسیارعالی برای سلامتی و جوان نگه داشتن پوست می باشد.

    جلوگیری از خشک شدن زیادی پوست

    چون این محصول دارای مقادیر قابل توجهی آب می باشد، وقتی آن را بر روی بدن اسپری می کنید، آب موجود در آن به صورت قطرات بسیار ریزی بر روی پوست قرار گرفته و کم کم بر روی آن جذب می شود و به همین دلیل سبب کم شدن خشکی پوست شده و آن را مرطوب نگه می دارد.

    با مزایای بادی اسپلش ها بیشتر آشنا شویم - بلاران

    عدم ایجاد خارش و حساسیت پوستی

    در تولید بادی اسپلش ها سعی شده تا از مواد حساسیت زا استفاده نشود و استفاده از این خوشبو کننده بر روی پوست معمولاً ایجاد حساسیت و خارش نمی کند.

    حتی بوی آن پس از مصرف، تولید سردرد و آلرژی نکرده و از این بابت هم برای افراد حساس به بوهای مختلفی که از عطرها و اسپری ها و… ساطع می شود، با رایحه ملایم و مطبوعی که دارد، مناسب خواهد بود.

    قیمت مناسب و صرف هزینه کم

    با توجه به قیمت بالایی که این روزه عطرها و ادکلن ها پیدا کرده اند، استفاده از خوشبو کننده های دیگر، مخصوصاً بادی اسپلش که از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردار است، مقرون به صرفه است و هزینه گزافی را حتی با مصرف بالای آن به شما تحمیل نخواهد کرد.

    نکته قابل توجه اینکه، اغلب آن ها با رایحه هایی تولید می شوند که نمونه هایی از ادوکلن ها و عطرهای آن در بازار موجود است و اگر چنانچه شما رایحه و بوی خاصی را می پسندید، در میان انواع بادی اسپلش ها هم می توانید آن را بیابید و از آن به راحتی بر روی بدن استفاده کنید.

    با مزایای بادی اسپلش ها بیشتر آشنا شویم - بلاران

    بوی مطبوع و دلنشین

    رایحه حاصل از کاربرد این محصول آرایشی، برخلاف عطرها و ادوکلن ها، بسیار ملایم و سبک است و بوی مطبوع و دلنشینی را بوجود خواهد آورد و مطمئن باشید که در هنگام مصاحبت و معاشرت با دیگران، بوی خوش آن باعث برقراری ارتباط صمیمانه ای خواهد شد و برعکس برخی از خوشبو کننده ها که بوی تند و زیادی را ایجاد کرده و سبب آزار شامه دیگران می شوند؛ در مورد بادی اسپلش ها اینگونه نخواهد بود.

    تنوع در رایحه و بوهای مختلف

    این خوشبو کننده بدن دارای انواع بسیار متفاوت و زیادی به لحاظ بو و رایحه است که برخی از آن ها مخصوص خانم ها و برخی دیگر مخصوص آقایان تولید شده است و برخی از محصولات هم که مشترک بین بانوان و آقایان است، که هر کدام از آن ها نسبت به محتویات استفاده شده در ساخت، دارای ماندگاری بالا و یا کمتری خواهند بود.

    اما با همه خوبی ها و مزایایی که بادی اسپلش ها دارند، دارای معایبی نیز می باشد که آن ها را در مطلب بعدی عنوان خواهیم کرد، پس همچنان با ما باشید.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *