عمومی

معرفی روش کشیدن خط چشم برای افراد مبتدی

معرفی روش های کشیدن خط چشم برای افراد مبتدی - بلاران
  • معمولاً از افراد تازه کاری که روش های کشیدن خط چشم را به خوبی یاد ندارند، این جمله تکراری، باز خط چشمم خراب شد! را بارها و بارها می شنوید.

    آن ها درست می گویند، چون ترسیم خط چشمی زیبا و بدون نقص کار هر کسی نیست و می توان گفت که از بین کارهایی که در یک آرایش انجام می گیرد، کشیدن خط چشم سخت ترین و ظریف ترین کار است.

    اما کسانی هم هستند که مثل آب خوردن و سه سوته خط چشمی زیبا و بدون هیچ مشکلی را بر روی پلک خود و یا دیگری ترسیم می کنند و این مهارت تنها در اثر تمرین و تکرار میسر شده است.

    پس هر کدام از ما هم می توانیم با ممارست در این کار به مهارت هم برسیم، ما در این پست راهی آسان را برای ترسیم خط چشم برای شما عنوان کرده ایم که امیدواریم کاربردی باشد و به شما در این کار کمک کند.

    معرفی روش های کشیدن خط چشم برای افراد مبتدی - بلاران

    ساده ترین روش کشیدن خط چشم

    به صورت کلی در انواع روش کشیدن خط چشم باید تلاش کنید تا هنگام کشیدن خط چشم دستانتان ثابت باشد و نلرزد، چون آنچه که سبب خرابی کار می شود لرزش دستان شما هستند.

    روش تکیه به میز

    پس اگر دستانتان بیش از حد می لرزند، بر روی صندلی بنشینید و آرنج خود را به میزی که در جلو شما قرار دارد بگذارید و به آن تکیه دهید تا به این وسیله تعادل دستانتان بیشتر حفظ شوند، حالا بدون استرس و دلهره و با خونسردی خط چشم خود را ترسیم کنید.

    اگر خط چشم خراب شد دوباره با همین وضعیت خط دیگری بکشید، خواهید دید که بعد از چند بار تکرار، لرزش دستانتان کم شده و می توانید در این رابطه بهتر عمل کنید.

    معرفی روش های کشیدن خط چشم برای افراد مبتدی - بلاران

    روش نقطه گذاری

    راه دیگری که می توانید خط چشم مناسبی بکشید اینست که انتهای مژه ها را تا جایی که در نظر دارید نقطه گذاری کنید و سپس نقطه ها را به هم وصل کنید تا خط چشمی مرتب و یکسان داشته باشید.

    حتماً خط چشم را بعد از زدن سایه بکشید و تا جایی که می توانید آن را نزدیک به مژه ها ترسیم کنید تا چشمانتان جذاب تر و مژه هایتان پر پشت تر به نظر برسند.

    روش استفاده از آینه

    اگر از یک آینه ای که بزرگ نما دارد استفاده کنید، بهتر می توانید چشم ها و مژه ها را ببینید و خط چشم بهتر و با دقت بالاتری رسم خواهید کرد.

    ابتدا خط چشم را تا جایی که می شود باریک بکشید، چون اضافه کردن به خط چشم خیلی راحت تر از پاک کردن آن خواهد بود، حالا اگر می خواهید خط چشم را پهن تر کنید، تا جایی که دوست دارید به خط چشم خود، اضافه کنید.

    در انواع روش های کشیدن خط چشم ابتدا از گوشه ی داخلی پلک شروع به کشیدن یک خط باریک بکنید و سپس یک سوم انتهایی پلک را با خط پهن تری به پایان برید.

    معرفی روش های کشیدن خط چشم برای افراد مبتدی - بلاران

    جلوه بیشتر خط چشم

    برای اینکه خط چشم شما بیشتر جلوه داشته باشد، خط گوشه ی بیرونی چشم را پهن تر بکشید و هیچگاه بر قسمت داخلی و گوشه اشک چشم خط نکشید، چون بعد از چند ساعت خط چشم، پخش شده و چهره شما را بهم ریخته و آشفته نشان خواهد داد.

    اگر می خواهید که بر روی پلک پایین هم خط بکشید، فقط دو سوم انتهای پلک را خطی بسیار ظریف و باریک کشیده و انتهای خط چشم پلک بالا و پایین را به یکدیگر متصل کنید تا چشم ها طبیعی تر به نظر برسند.

    در انواع روش های کشیدن خط چشم ترسیم خط، بر روی همه ی پلک پایین، مخصوصاً برای چشم هایی که ریز هستند و یا چشم هایی که به هم نزدیک هستند اصلاً مناسب نیست و توصیه نمی شود.

    در پایان هم مژه ها را فر زده و ریمل بزنید تا خط چشم شما، چشمانتان را زیباتر و مژه ها را پرتر نشان دهد.

     

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *