عمومی

آموزش راه هایی ساده برای کشیدن بهتر خط چشم

آموزش راه هایی ساده برای کشیدن بهتر خط چشم - بلاران
  • عزیزان همراه سایت بلاران، چند روش ساده برای کشیدن بهتر خط چشم را در پست قبلی به شما معرفی کردیم، اما در این مطلب می خواهیم راه هایی را به شما آموزش دهیم که شما با کمک آن ها قطعاً می توانید یک خط چشم عالی بکشید.

    حتماً مشتاق شده اید که بدانید این روش ها چه هستند و چگونه انجام می شوند، اگر به مطالعه این پست بپردازید، چند راه حل دیگر را در این زمینه خواهید آموخت.

    آموزش راه هایی ساده برای کشیدن بهتر خط چشم - بلاران

    کشیدن بهتر خط چشم با کمک ساده ترین راه ها

    روش استفاده از چسب

    برای کشیدن بهتر خط چشم و اینکه بتوانید خط چشمی زیبا را با سایه ای منظم و شکیل، بر پشت چشمان خود داشته باشید، یکی از راه ها استفاده از چسب است.

    برای این کار می توانید از یک تکه چسب شیشه ای کمک بگیرید و آن را در جهتی که می خواهید خط چشم خود را بکشید و در همان اندازه، بچسبانید و خط را بدون ترس از خراب شدن رسم کنید.

    بدین ترتیب خط اصلی چشم خود را به صورت ساده و منظم خواهید کشید، چون اضافی و نامنظمی خط چشم، بر روی چسب کشیده شده و در آخر آن را از روی صورت بر خواهید داشت.

    اگر لازم است، برای کشیدن خط میانی هم همین کار را انجام دهید و با چسباندن یک تکه دیگر از چسب، آن را بطور مورب و اریب از انتهای چشم به گوشه داخلی چشم بچسبانید و خط بکشید، سپس داخل آن را به وسیله مداد پر کنید.

    آموزش راه هایی ساده برای کشیدن بهتر خط چشم - بلاران

    تهیه شابلون با کمک چسب

    برای کشیدن خط چشمی که در نظر دارید کافیست تا مقداری چسب کاغذی تهیه کنید و بر روی آن خط چشم مورد سلیقه خود را ترسیم کرده و به کمک قیچی آن را از چسب جدا کرده و برش دهید.

    حالا شابلونی را که تهیه کرده اید بر روی پلک خود قرار داده و خط چشم خود را ترسیم کنید، این چسب اضافات خط چشم را گرفته و خط چشم منظم و مرتبی را روی پلک خود خواهید داشت.

    استفاده از قاشق غذاخوری برای کشیدن بهتر خط چشم!

    بسیار شگفت زده خواهید شد اگر بدانید که به کمک یک قاشق غذاخوری می توانید برخی از کارهای آرایشی مانند کشیدن خط چشم را انجام دهید! به هر حال ابتدا از یک خط چشم یا مداد چشم مرغوب کمک بگیرید و با کمک دسته قاشق خط کناری چشم را ترسیم کنید.

    حالا دسته قاشق را به موازات پلک پایینی و بینی خود گرفته و خط اصلی برای  خط چشم را بکشید، سپس گودی قاشق را به سمت داخل پلک بالا گرفته و با کمک انحنایی که در قاشق وجود دارد، خط چشم را بکشید.

    در آخر کار با کمک یک گوش پاک کن، سیاهی اضافی را پاک کنید و با قلم آرایشی نازکی که در اختیار دارید و با کمی کانسیلر کادر خط چشم را نظم داده و جاهایی ازآن را که لازم است تمیز کنید.

    برای کشیدن بهتر خط چشم راه های دیگری هم مثل استفاده از فرمژه و گیره مو هم وجود دارد، اما برای این منظور به نکات دیگری هم غیر از ترسیم خود خط چشم، باید دقت داشته باشید.

    آموزش راه هایی ساده برای کشیدن بهتر خط چشم - بلاران

    در انتخاب رنگ خط چشم دقت داشته باشید

    همانطور که می دانید، شما با کشیدن انواع خط چشم، به چشم ها عمق داده و مژه ها را از آنچه که هستند پرتر نشان خواهید داد، اما برای اینکه نتیجه بهتر و بیشتری از آن بگیرید باید در انتخاب رنگ خط چشم، دقت بیشتری بخرج دهید.

    برای این منظور از رنگ های مشکی، خاکستری، قهوه ای و… کلاً رنگ های تیره برای پلک بالا استفاده کنید و برای پلک پایینی بهتر است تا از رنگ های روشن و متناسب با رنگ بالایی کمک بگیرید.

    در کنار خط چشم کانسیلر را فراموش نکنید

    در هنگام کشیدن خط چشم چون احتمال لرزیدن دستان وجود دارد، خصوصاً اگر تازه کار باشید و احتمال خطا و کشیدن خط های کج و معوج زیاد است، باید همیشه گوش پاک کن و پاک کننده های ارایشی و کانسیلر هم در اختیار داشته باشید تا بتوانید در صورت لزوم، به راحتی آن را اصلاح کنید.

    پس هر گاه خط چشمتان خراب شد، گوش پاک کن را به پاک کننده های آرایشی بزنید و اضافه ها و خرابی های خط چشم را پاک کنید و به قسمت های پاک شده کانسیلر بزنید و مجدداً با کشیدن بهتر خط چشم خود، خط چشم مناسبی را رسم کرده و در نهایت قسمت های پاک شده را اصلاح نمائید.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *