عمومی

اجرای اکستنشن موها و روش های مختلف آن

اجرای اکستنشن موها و روش های مختلف آن - بلاران
  • اکستنشن موها با روش های متفاوتی، بر روی مو صورت می گیرد، که باید با تمامی آن ها آشنا باشید تا بتوانید صحیح ترین نوع را برای موهای خود برگزینید.

    در این مطلب انواع این روش ها را برای شما توضیح خواهیم داد و اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

    اگر موهای شما هم کم پشت شده و قصد دارید تا برای حجیم نشان دادن و زیباتر شدن آن از اکستنشن استفاده کنید، توصیه می کنیم تا این مطالب را با دقت مطالعه کنید.

    روش های انجام اکستنشن موها

    اجرای اکستنشن موها شیوه های متفاوتی دارد که عبارتند از:

    اجرای اکستنشن موها و روش های مختلف آن - بلاران

    اکستنشن به روش چسبی

    برای انجام این نوع اکستنشن بهتر است تا به یک آرایشگاه بروید و از متخصصین این کار کمک بگیرید،   زیرا در این روش باید از یک وسیله گرم کننده برای ذوب کردن چسب کمک بگیرید و هنگام جدا کردن موهای اکستنشن شده هم از یک پاک کننده چسب استفاده می شود که اگر مهارتی در انجام آن نداشته باشید، هنگامی که گرما به ریشه موهای طبیعی شما می رسند، ممکن است که به موها آسیب وارد کنند.

    در این روش باید نوارهای مخصوص را در بین موهای خود، بصورت دلخواه بچسبانید و بهتر است تا از نوارهای چسبی با جنس مرغوب و با کیفیت مناسب برای این کار کمک بگیرید.

    این مرغوبیت چسب، سبب می شود تا بتوانید از آن برای چندین بار استفاده کنید و انجام این نوع اکستنشن معمولاً بین 45 دقیقه تا یک ساعت، البته نسبت به حجم و اندازه مو و مقدار موی اکستنشن شده بر روی سر، طول خواهد کشید.

    دوام و ماندگاری این نوع اکستنشن به عوامل زیادی بستگی دارد، ولی در شرایط عادی، ماندگاری متوسطی بر روی موها خواهد داشت و عموماً پس از 4 تا 8 هفته نیاز به رسیدگی و تعویض مجدد خواهد داشت.

    وقتی که از این روش برای پرپشت کردن موها کمک می گیرید، باید از محصولات شست و شو و مراقبت از مو و نرم کننده ها با توجه و دقت بیشتری استفاده کنید، چون  مواد شیمیایی موجود در آن ها، ممکن است باعث شل شدن و سست شدن چسب اکستنشن و در نهایت از بین رفتن آن شوند.

    اجرای اکستنشن موها و روش های مختلف آن - بلاران

    اکستنشن مو با کمک گیره

    در این روش برخلاف روش چسبی خودتان به تنهایی هم قادر خواهید بود اکستنشن را به انجام رسانید، در این روش ساده، کافی است تا گیره ها را به موهای طبیعی خود متصل کنید، زیرا این گیره ها با یک ضربه کوچک می توانند باز و یا بسته شوند.

    در اکستنشن مو با این روش، هر زمان که خواستید به سرعت می توانید موهای اضافه شده را از موهای خود جدا کنید و در زمان مناسب دیگر از آن ها مجدداً استفاده نمایید.

    این روش در نهایت، فقط 15 دقیقه زمان شما را تلف خواهد کرد و چون از هیچ گونه مواد شیمیایی برای نصب آن استفاده نمی شود و یا نیاز به فشار و گرما و دستگاه مخصوصی ندارد، کمترین آسیب را به موهای طبیعی شما وارد خواهد کرد، از این رو این روش متداول ترین شیوه برای اکستنشن مو است.

    در اکستنشن مو با کمک گیره از رشته های مویی استفاده می شود که در پایه ای از جنس سیلیکون و یا پارچه قرار گرفته باشند.

    اجرای اکستنشن موها و روش های مختلف آن - بلاران

    اکستنشن به روش بافت

    این روش برای افرادی که دارای موهای ضخیمی هستند مناسب تر است و با توجه به پیچیدگی و سختی که در اجرای آن وجود دارد،  حتماً باید توسط فردی مجرب و متخصص انجام گیرد، زیرا که در این شیوه ابتدا موهای طبیعی شخص به صورت ردیفی و با بافت بسیار باریکی در نزدیک پوست سر انجام شده و سپس با کمک یک نخ و سوزن برای دوخت بافت ها در لابلای موهای طبیعی از موهای اکستنشن شده استفاده می کنند.

    زمان اجرای اکستنشن بافتی بسیار طولانی است و چندین ساعت بطول خواهد انجامید و ممکن است بسیار ناراحت کننده و خسته کننده باشد.

    اما چون در این روش موی بافته شده به موهای خود شخص دوخته می شود، از بین نمی رود، ماندگارتر است و بسیار طبیعی جلوه می کند و با وجود همه مسائلی که این روش در بر دارد، اما دارای محبوبیت و طرفداران زیادی است.

    اکستنشن موها به شیوه های دیگر هم انجام می شود که در پست های بعدی به آن ها اشاره ای خواهیم داشت.

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *