عمومی

چگونه عطر مناسب شخصیت خود را بشناسیم؟

چگونه عطر مناسب شخصیت خود را بشناسیم؟ - بلاران
  • انتخاب عطر مناسب و خوشبو یکی از موارد سختی است که شاید در هنگام خرید و تهیه عطر مناسب برای خود و یا دیگران آن را تجربه کرده باشید.

    برای انتخاب عطر و یا ادکلن مناسب، باید به مواردی مانند نوع پوست، شخصیت و سلیقه خود دقت کنید، زیرا که گفته می شود که رایحه و بوی عطرهایی که انتخاب می کنیم با شخصیت و روحیه ما در رابطه است، پس باید در خرید آن دقت بیشتری داشته باشیم.

    چگونه عطر مناسب شخصیت خود را بشناسیم؟ - بلاران

    عطر مناسب شخصیت ما

    برای انتخاب عطر باید شخصیت خود را بشناسید و متناسب با آن عطر تهیه کنید و بدانید که از بین گروه های اصلی عطر و بین شش رایحه ی گلدار، شیرین، شرقی، چایپر، فوژه و یا چوبی، کدام مناسب هستند.

    اما اگر بخواهید بدانید کدام افراد و با چه شخصیتی، کدام رایحه را انتخاب می کنند باید این مطالب را مطالعه کنید.

    رایحه شیرین

    همان طور که از رایحه مورد علاقه این افراد پیداست، شوخ طبعی و شیرینی از خصوصیات ویژه آنها به شمار می رود و اینگونه افراد هم صحبت های خوبی بوده و می توانید به راحتی با آن ها درد دل کرده  و از آن ها مشورت بگیرید.

    این آدم ها آرزوهای زیادی در سر دارند و تلاش می کنند تا به آن ها برسند و مرتب در حال یادگیری هستند و مایلند تا چیزهای زیادی بیاموزند، اما بشدت حساس و زود رنج بوده و بخشیدن افراد برایشان سخت و دشوار است.

    از نمونه عطرهای مناسب این اشخاص، می توان به عطر چوب صندل اشاره کرد که برای این گروه عطر مناسب و خوش بویی خواهد بود.

    چگونه عطر مناسب شخصیت خود را بشناسیم؟ - بلاران

    رایحه تلخ

    کسانی که از عطرها با رایحه ی تلخ استفاده می کنند، اراده قوی داشته و خویشتن دار می باشند و دوست دارند همه چیز مطابق نظر و سلیقه آن ها پیش برود، هر چند که تلاش می کنند عصبانیت خود را در این زمینه کنترل کنند.

    این افراد شخصیتی با انگیزه دارند و ورزش یکی از علایق آنهاست و همیشه فعال و پویا هستند، ولی تمایل ندارند زندگی شان زیاد دستخوش تغییرات شود.

    رایحه گرم

    افرادی که رایحه گرم را انتخاب می کنند، انسان هایی مسئولیت پذیر و خون گرم هستند که مشاور و طرف صحبت خوبی برای دوستان و افراد خانواده می باشند و همچنین دارای احساسات شدیدی هستند.

    آنها همیشه می دانند که برای انجام و حفظ مسئولیتی که بر عهده گرفته اند چگونه رفتار کنند و در برابر مسائل و مشکلات زندگی واکنش های شدید از خود نشان داده که نشانه ی احساسات شدید و روحیه گرم آن هاست.

    عطر ریحان یکی از نمونه های عطر گرم است که برای اینگونه افراد مناسب است.

    رایحه سرد و خنک

    افرادی که از این عطرها استفاده می کنند افرادی هستند که هیچگاه وقت خود را برای مسائل بیهوده هدر نمی دهند و برنامه ریزی و مدیریت دقیقی در زندگی شان دارند و میزبان بسیار خوبی هم برای میهمانان می باشند.

    آن ها بر طبق اصول مشخصی در زندگی پیش می روند و همواره هدفی برای خود دارند که برای رسیدن به آن برنامه ریزی می کنند، ولی گاهی از اوقات دچار استرس و نگرانی می شوند.

    از نمونه عطر مناسب برای اینگونه افراد باید به رایحه ریحان اشاره کرد.

    چگونه عطر مناسب شخصیت خود را بشناسیم؟ - بلاران

    عطر با رایحه تند

    افرادی که از اینگونه عطر ها استفاده می کنند، دارای شخصیتی باهوش و با مدیریتی قوی هستند، اعتماد به نفس بالایی دارند و از روحیه ای شاداب و سرزنده بهره مندند.

    به اینگونه افراد به راحتی می توانید اعتماد کرده و استواری و پایداری در کارها را از ایشان بیاموزید و از معاشرت با آن ها حال تان خوب خواهد شد.

    عطر با رایحه میخک از جمله عطر های تند است.

    عطر با رایحه ملایم

    کسانی که از عطرهای ملایم استفاده می کنند، قلب بزرگی دارند و خیلی زود مشکلات را فراموش کرده و خود خواهی هم در زندگی آن ها نقشی نخواهد داشت و در بین افراد خانواده هم بسیار محبوب هستند.

    این اشخاص تمایل دارند که محبوب باشند و جلب توجه کنند، آن ها احساساتی و آرام هستند و می خواهند، توجه و اعتماد اطرافیان را به خود جلب کنند، اما متاسفانه خیلی زود عصبانی شده و از کوره در می روند و بهانه تراشی هم جزو خصوصیات اخلاقی آن هاست.

    پس متوجه شدید که استفاده از برخی عطرها و رایحه آن ها نشان دهنده شخصیت ماست و ما را به سوی همان بویی می کشاند که عطر مناسب شخصیت ماست، از این روست که ناخودآگاه به برخی از رایحه عطرها بیشتر علاقه مند هستیم.

     

     

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *