پوست

فواید خاک رس سفید معجزه ای برای زیبایی

فواید خاک رس سفید معجزه ای برای زیبایی - بلاران
  • فواید خاک رس سفید آنقدر زیاد و فراوان است که واقعاً باید آن را معجزه ای در طبیعت و برای پوست و زیبایی دانست و از خواص آن در این رابطه به نحو مطلوبی استفاده کرد.

    درست به همین دلیل و تأثیرات شگرف این خاک بر روی پوست، تصمیم گرفتیم تا در یک پست بصورت اختصاصی و جدای از دیگر انواع خاک های رس رنگی به آن بپردازیم.

    به شما عزیزانِ همراه در سایت بلاران، توصیه می کنیم این مطلب را مطالعه کرده و حداقل یکی از محصولاتی را که با خاک رس سفید تهیه و تولید می شود را امتحان کنید، تا به اثرات بی نظیر آن بیشتر پی ببرید.

    شناخت فواید خاک رس سفید

    این خاک در صنعت آرایش و زیبایی مصارف بسیارزیادی دارد و در ساخت انواع ماسک صورت، لایه بردارها، صابون ها، پودر های آرایشی و… قابل استفاده است.

    خاک رس آرایشی که انواع گوناگونی دارد، تأثیرات متفاوتی را بر روی گونه های مختلف پوست بر جای می گذارد و برای استفاده از آن باید نوع مناسب پوست خود را بیابید.

    ماسک های تهیه شده از خاک رس سفید، برای درمان و معالجه مشکلات پوستی و پاکسازی و زیبا سازی پوست، یکی از بهترین مواد طبیعی و ارگانیک محسوب شده و بسیار مؤثر عمل می کند.

    فواید خاک رس سفید معجزه ای برای زیبایی - بلاران

    درمان انواع جوش های پوستی

    بنتونیت موجود در خاک رس سفید، دارای مواد معدنی طبیعی بی شماری است که از جمله آن ها می توان به کلسیم، منیزیم، پتاسیم، سیلیس و… اشاره کرد، که موادی بی نظیر برای پاکسازی و زیبایی پوست به شمار می روند.

    بنتونیت موجود در این خاک که ماده ای با ارزش و بسیار سودمند برای ایجاد زیبایی در پوست است، می تواند چربی های اضافه پوست را به خود جذب کرده و حتی جوش های سر سیاه و جوش های سفید زیر پوست را هم از بین ببرد.

    همچنین استفاده از این خاک می تواند برای درمان جوش های قرمز و ملتهب پوستی و حتی جوش های عفونی روی پوست، مفید بوده و آن ها را کاهش داده و به مرور از بین ببرد.

    با مصرف مداوم و منظم و ترجیحاً بطورهفته ای از ماسک ها، می توانید با استفاده از فواید خاک رس سفید وضعیت جوش های صورت خود را بهبود بخشیده و با ترکیب ژل آلوئه ورا با این خاک مغذی و پر خاصیت، جوش ها را از بین ببرید.

    فواید خاک رس سفید معجزه ای برای زیبایی - بلاران

    تغذیه و پاکسازی پوست

    خاک رس سفید نه تنها پوست را تغذیه می کند، بلکه قادر است بطور طبیعی پوست را سم زدایی کرده و با نفوذ به منافذ عمیق پوستی، ناخالصی ها و آلودگی های پوست را بیرون کشیده و پوست را پاکسازی کند.

    به دلیل بافت خاص و دانه ای، اما نرمی که در این خاک وجود دارد، می توان از آن بصورت یک لایه بردار کمک گرفت و لایه برداری را بطور ملایم انجام داد و به کمک این لایه برداری سلول های مرده پوست را حذف کرد.

    این خاک با قدرت جذب کنندگی بالایی که دارد، می تواند بصورت یکی از محصولات قابل مصرف خود به شکل روزانه، استفاده شده و لطافت، شادابی و طراوت را به پوست شما باز گرداند.

    فواید خاک رس سفید معجزه ای برای زیبایی - بلاران

    تسکین و ترمیم پوست

    ماسک خاک رس سفید سیستم لنفاوی را تحریک کرده و سبب تسکین پوست و ترمیم آن خواهد شد و با خاصیت ضد التهابی فوق العاده ای که داراست، به باز سازی سلول های پوستی هم کمک خواهد کرد.

    خاک رس سفید که سرشار از مواد معدنی مغذی است، گزینه بسیار ارزشمند و پر فایده ای برای انواع پوست ها محسوب می شود و ویژگی های موجود در این خاک سبب شده تا قرن ها از این خاک بعنوان تسکین دهنده و درمان کننده بیماری ها و مشکلات پوستی به مصرف برسد.

    با کمک انواع ماسک های ساخته شده از این نوع خاک و استفاده از فواید خاک رس سفید پوست شما با انواع مواد معدنی تقویت شده و مصرف آن باعث درمان اغلب بیماری ها و مشکلات پوستی شما خواهد شد.

    در ادامه و در پست بعدی به نکات تکمیلی در باره خاک رس سفید و سایر خواص درمانی آن خواهیم پرداخت.

    خوشحال میشم به مقاله امتیاز بدید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *